129948
۰۵ دی ۱۳۹۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه؛

ارائه صحیح معارف اسلامی نیاز امروز نسل نوجوان و جوان

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه نسبت به نیاز امروز نسل نوجوان و جوان گفت: نسل جوان و نوجوان امروز بیشتر از پیش نیازمند ارائه صحیح معارف اسلامی است و ما باید در صدد اجرای این برنامه مؤثر به صورت عالی باشیم.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه  با اشاره به سرکشی از گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی برگزارشده اظهار کرد: نسل جوان و نوجوان امروز بیشتر از پیش نیازمند ارائه صحیح معارف اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه گفتمان‌های دینی نقطه مثبت و تأثیرگذار در اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی است، افزود: با لطف خداوند متعال در سال جاری گفتمان‌های متعدد و بسیاری در مدارس سطح شهرستان برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه بیان کرد: نسل جوان و نوجوان امروز بیشتر از پیش نیازمند ارائه صحیح معارف اسلامی است و ما باید در صدد اجرای این برنامه مؤثر به صورت عالی باشیم.

وی عنوان کرد: اگر بتوانیم با تدابیر صحیح و راهکارهای علمی همه ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم و در مرحله بعدی با برنامه‌ریزی از ظرفیت‌ها استفاده کنیم. بسیاری از ناهنجاری‌ها و منکرات در جامعه از بین می روند و هزینه کمتری را هم در بر دارد.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار