129860
۰۵ دی ۱۳۹۶

خنیفر فرزند شایسته آموزش و پرورش و تربیت معلم است

دبیرکل کانون تربیت اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش از انتصاب حسین خنیفر به سمت سرپرستی دانشگاه فرهنگیان قدردانی کرد و او را فرزند شایسته آموزش و پرورش و تربیت معلم دانست.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و پرورش کودک پرس، محمود فرشیدی دبیرکل کانون تربیت اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش از انتصاب حسین خنیفر به سمت سرپرستی دانشگاه فرهنگیان قدردانی کرده است.

در این نامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است: «وظیفه خود می‌دانیم مراتب سپاسگزاری خود را به دلیل انتصاب سرپرست دانشگاه فرهنگیان با توجه به اهمیت آن اعلام داریم.

دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی شریف، توانمند، آینده‌دار و پویاست. اساتید این دانشگاه سرمایه و عصاره ملی در تربیت معلم هستند و عظمت یک ملت مرهون فرهنگ و فرهنگیان آن ملت است و افتخار داریم که پیامبر بزرگ اسلام(صلی‌الله علیه و آله و سلم)، با معجزه فرهنگ و کتاب مبعوث شدند.

 

 

دانشگاه فرهنگیان را مقدس می‌دانیم زیرا اعتقاد داریم کار معلمی اتفاقی نیست و توفیق است و اگر نسبت به این کسوت، عشق و علاقه بیشتر شود، هیچ شغلی مقدس‌تر و لذت‌بخش‌تر از این کار نخواهد بود و مقام معظم رهبری اهمیت این دانشگاه را چه شایسته تبیین فرموده‌اند: تأکید می‌کنم، دانشگاه فرهنگیان را مسئولین جدی بگیرند؛ دانشگاه فرهنگیان را که تولیدکننده معلم است جدی بگیرند؛ هرچه می‌توانند برای این سرمایه‌گذاری کنند؛ به یک لحاظ، اهمیت این دانشگاه از همه دانشگاه های دیگر بیشتر است.

 

خوشبختانه دکتر حسین خنیفر فرزند شایسته آموزش و پرورش و تربیت معلم است و انتصاب ایشان را در راستای اجرای رهنمودهای مقام معظّم رهبری دانسته و امیدواریم که با گام برداشتن در مسیر تحقق اسناد بالادستی برنامه ششم و اهداف سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان را درمسیر تحول در تأمین منابع انسانی و معلمانی در تراز تعلیم و تربیت اسلامی قرار دهد».

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار