129580
۰۴ دی ۱۳۹۶
شهردار اردبیل عنوان کرد؛

سرمایه‌گذاری در حوزه کودک و نوجوان بسترساز تحول فرهنگی – اجتماعی

شهردار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در تربیت نسل آینده بر محور فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی زمینه‌ساز تربیت و تعالی شایسته نسل آینده خواهد بود.

به گزارش کودک پرس ، حمید لطف‌اللهیان در جشن شب‌های برفی در آستانه شب یلدا در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل اظهار کرد: ما خوشحال هستیم که در توسعه و تجهیز مراکز کانون در شهر اردبیل مساعدت و همراهی داریم تا این مجموعه‌ها به یک مرکز تربیتی و افزایش نشاط اجتماعی کودکان و نوجوانان منجر شود.

وی با بیان اینکه در کنار بهسازی و زیباسازی مراکز کانون با راه‌اندازی پارک‌های کودک در مناطق مختلف شهر اردبیل سعی در ایجاد یک فضای جذاب برای خانواده‌ها و کودکان آنها را داریم خاطرنشان کرد: امیدواریم در بهترین شرایط و فضا نسل آینده پرورش یافته و خدمتی ماندگار به این کشور انجام دهند.

شهردار اردبیل رویکرد فرهنگی این مجموعه را متقدم بر کارهای عمرانی و خدماتی دانست و بیان کرد: در چند سال اخیر ما هیچ حمایتی را از مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اجرا و برگزاری برنامه‌های متنوع دریغ نکردیم و همچنان تلاشمان بر این است تا بهترین شرایط و امکانات را برای رشد و تعالی نسل آینده به وجود آوریم.

 

 

لطف‌اللهیان اظهار امیدواری کرد؛ با برگزاری چنین جشن‌هایی بتوانیم مجموعه‌ای از آداب و سنن و رسومات قدیمی خودمان را به نسل امروز و آینده منتقل کرده و آنها را حریم‌دار این میراث معنوی نگهداریم.

وی با تبریک شب یلدا به خانواده‌ها و کودکان آنها تصریح کرد: خود خانواده‌ها باید فلسفه و اصل برگزاری چنین آئین‌هایی را به فرزندانشان منتقل کنند که قطعا ما در قالب رویکرد فرهنگی سعی داریم در مناسبت‌های مختلف در بحث اطلاع‌رسانی و آگاهسازی ورود پیدا کنیم.

 

شهردار اردبیل گفت: تقدم فرهنگی در مجموعه شهرداری سبب شده است تا انتظارات از شورا و شهرداری برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری به ویژه برای کودکان و نوجوانان افزایش یابد.

 

 

منبع: شهر فردا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار