128929
۰۲ دی ۱۳۹۶

تیم فارس بر سکوی سوم رقابت‌های کشتی آزاد نوجوان کشور ایستاد

سرپرست هیأت کشتی استان فارس گفت: تیم کشتی آزاد نوجوانان استان فارس موفق شد عنوان سوم پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور را از آن خود کند.

به گزارش کودک پرس ، حمیدرضا نصیری اظهار داشت: در این دوره از مسابقات، علیرضا مسعودی کشتی گیر وزن ۶۵ کیلوی استان فارس مدال طلا را بر گردن آویخت و امیرحسین سپهرآرا، غلامحسین حاصلی و ابوالفضل حاجیوندی در جایگاه دوم قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین حسین رفیعی؛ دیگر نماینده فارس نیز موفق شد بر سکوی سوم وزن ۱۱۰ کیلو قرار گیرد.

سرپرست هیأت کشتی استان فارس تصریح کرد: مجتبی سیارپور و هاشم صباغی از شیراز، مهران اکبرپور از فسا و ساسان فرج پور از زرقان به عنوان مربی، هدایت تیم کشتی آزاد نوجوانان استان فارس را در این پیکارها بر عهده داشتند و عبدالله اکوان از شیراز سرپرست این تیم بود.

نصیری ادامه داد: علیرضا مسعودی، امیرحسین سپهرآرا، غلامحسین حاصلی و ابوالفضل حاجیوندی جواز حضور در رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی که به منظور شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی برگزار می شود را بدست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از پیکارها، تیم قزوین عنوان نخست را به خود اختصاص داد. آذربایجان شرقی دوم شد و تیم فارس نیز بر سکوی سوم قرار گرفت.

سرپرست هیأت کشتی استان فارس بیان داشت: رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور گروه «ب» روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه در سالن دو هزار نفری شهرستان بیجار استان کردستان برگزار شد.

 

 

منبع: ایپنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار