128725
۰۱ دی ۱۳۹۶

افزایش کمک خیران در احداث مدرسه در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از افزایش کمک خیران در احداث مدرسه در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش کودک پرس، بهروز امیدی با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری در جذب کمک های خیران مدرسه ساز و جلب مشارکت های مردمی، افزود: بر اساس اطلاعات موجود قبل از سال ۹۴ بالاترین جذب رقم کمک های خیرین در امر مدرسه سازی از ۱.۵ میلیارد تومان در سال تجاوز نکرده است اما از ابتدای سال ۹۴ با هماهنگی و کارتیمی میزان جلب کمک های خیرین مدرسه ساز اعم از خیرین حقیقی و حقوقی و بنیادها و شرکت ها از مرز ۴۹ میلیارد تومان بیشتر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در مدت  دو سال حدود ۱۲۰ پروژه با مشارکت خیران مدرسه ساز حقیقی و حقوقی در استان کلنگ زنی شده به بهره برداری رسیده است.

 

 

بهره گیری از ظرفیت خیران برای احداث مدرسه در چهارمحال و بختیاری ضروری است

 

وی بیان کرد: بر اساس ارزیابی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، استان چهارمحال و بختیاری نیز به لحاظ تعداد پروژه های خیری و هم به لحاظ درصد تحقق تعهد خیرین مدرسه ساز حدود ۹۰ درصد در صدر استان های کشور قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد از پروژه های خیری بعد از انقلاب اسلامی در استان در سال های ۹۴ تا ۹۶ انجام شده است اما با وجود همه تلاش های مسئولان و خدمات خیران باز هم میزان مدارس فرسوده با تخریبی غیراستاندارد استیجاری و مورد نیاز جدید آموزش و پرورش زیاد است و نیازمند تلاش های بیشتر در این زمینه هستیم.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار