128519
۳۰ آذر ۱۳۹۶

آمار متعادان متجاهر در کشور ۲۰ هزار نفر است/ سازمان بهزیستی متولی ساماندهی معتادان متجاهر شده‌است

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی متولی ساماندهی معتادان متجاهر در کشور شده است، گفت: تعداد معتادان متجاهر در کشور بیش از ۲۰ هزار نفر برآورد شده‌است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی کودک پرس، سردار «علی مؤیدی» در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جلسه با حضور استاندار و معاونان طبق دستور وزیر کشور و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به‌ منظور پاک‌سازی و تطهیر شهر تهران از معتادان متجاهر برگزار شد و مصوبات خوبی داشت.

وی گفت: بر اساس مصوبه این جلسه تا پایان دی‌ ظرفیت جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در تهران به 12 هزار نفر می‌رسد.

سردار مؤیدی افزود: با همکاری و همدلی‌ای که ایجاد شده است، مطمئن هستیم فضای شهر تهران از روزهای آینده نسبت به گذشته بهبود خواهد یافت.

 

وی با اشاره به اینکه متولی ساماندهی معتادان متجاهر چه نهادی است، گفت: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور که ریاست آن با رئیس‌جمهور است، مقرر شد متولی ساماندهی معتادان متجاهر سازمان بهزیستی باشد و ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز حمایت‌هایی از سازمان بهزیستی داشته باشد که تا به امروز نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به اینکه برای جمع‌آوری و ساماندهی معتاد نیاز به همکاری تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط است اظهار داشت: تعداد معتادان متجاهر در کشور بیش از 20 هزار نفر است که در 16 استان کشور در حال جمع‌آوری و ساماندهی هستند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار