128413
۲۹ آذر ۱۳۹۶

سلفی فرمانده کل سپاه با تنها بازمانده از خانواده در زلزله اخیر روستای نوشیروان سرپل‌ذهاب

فرمانده کل سپاه ضمن گفت‌وگو و دلجویی از تنها کودک بازمانده از یک خانواده در زلزله اخیر روستای نوشیروان سرپل‌ذهاب، گفت: ترتیبی می‌دهیم تا از پول شخصی خود پاسدار‌ها برای شما یک پس‌انداز خوب فراهم شود.

به گزارش کودک پرس ، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌(صلی‌الله علیه و آله و سلم) سپاه پاسداران به منظور بازدید از روند نصب کانکس‌ها در مناطق زلزله‌زده غرب کشور وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شدند.

براساس این گزارش، بازدید هوایی این مقامان ارشد سپاه پاسداران از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بلا‌فاصله پس از ورود به استان آغاز شد.

فرمانده کل سپاه و همراهان سپس با حضور میان زلزله‌زدگان از کانکس‌های تحویلی و روند بازسازی‌ها در روستا‌های سراب‌ذهاب، تپه‌ماران‌، تایشه‌ای و نوشیروان بازدید کردند و مدارس این منطقه با حضور این فرماندهان کلنگ‌زنی شد.

 

 

سرلشکرجعفری در ادامه به دیدار تنها بازمانده از خانواده در زلزله اخیر روستای نوشیروان سرپل‌ذهاب رفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران ضمن دلجویی و گفت‌وگو با ستاره احمدی، تنها بازمانده خانواده زلزله‌زده خطاب به وی، گفت: ترتیبی می‌دهیم تا از پول شخصی خود پاسدار‌ها برای شما یک پس‌انداز خوب فراهم شود.

 

 

 

سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با ستاره احمدی و همچنین با جهادگران دانشگاه امام حسین‌(علیه‌السلام) که در مناطق زلزله‌زده(روستای‌ذهاب) مشغول خدمت‌رسانی بودند، عکس سلفی گرفت‌.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار