128308
۲۹ آذر ۱۳۹۶

یسنا قربانی دیگر/ کودک دوساله حاجی آبادی به دست پدرش مثله شد

یسنا کودک دوساله حاجی آبادی است که به واسطه اعتیاد به مواد روانگران و سابقه بیماری روانی پدرش هم اکنون در کما بسرمی برد و حال عمومیش وخیم اعلام شده است.

به گزارش کودک پرس ، عباس سالاری، معاون شبکه بهداشت و درمان حاجی آباد، اظهار کرد: طبق پیگیری های انجام شده یسنا کودک دو ساله حاجی آبادی که در اثر ضربه چاقوی پدر به شکم از ناحیه روده دچار مشکل شده هم اکنون در کما بسر می برد.

معاون شبکه بهداشت و درمان حاجی آباد بیان داشت: این کودک دوساله قربانی اعتیاد پدرش به مواد صنعتی از نوع شیشه شده که در وضعیت خوبی نیست و پدر وی نیز هم اکنون در بازداشتگاه بسر می برد.

عباس سالاری افزود: پدر یسنا سابقه بیماری روانی داشته که بارها در بیمارستان سیرجان بستری بوده و از انواع مختلف مواد مخدر نیز استفاده می کرده است.

 

26 آذرماه سال جاری مادر حاجی آبادی برای رساندن فرزندش به مدرسه دختر دو ساله اش را تحویل شوهر داده زمان بازگشت به خانه دختر بچه اش را غرق درخون روی زمین و همسرش در حال کباب زدن گوشت های بدن فرزندش می بیند که ورود پلیس و اورژانس این کودک دوساله به بیمارستان انتقال پیدا می کند.

تیم پزشکی سریع وارد عمل شده و یسنا کوچولو برای مداوا به بیمارستان فاطمه الزهرای حاجی آباد انتقال یافت.

 

پزشکان پس از معاینه دختر دو ساله متوجه ضربات سختی به قسمت شکم و ران کودک می شوند که با اعتراف پدر وی مبنی بر اینکه در حالت توهم و اختیار اعمالش را نداشته است.

 

این کودک دو ساله بعد از معاینه پزشکی به مرکز استان اعزام و پدر او نیز به مراجع قانونی تحویل داده شد.

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار