12826
۰۳ آذر ۱۳۹۵

چه كسي‌ از سرنوشت زهرا كوچولو خبر دارد؟

اعضاي خانواده زهرا كوچولو، دختربچه خردسالي كه چند روز قبل در جنوب تهران ناپديد شده است، براي يافتن فرزندشان از شهروندان درخواست كمك كردند.

به گزارش کودک پرسصبح ديروز پدر اين كودك به دادسراي جنايي آمد و از قاضي مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم براي پيدا كردن دختر دو سال و چهار ماهه‌اش درخواست كمك كرد. او با گريه گفت: من خياط هستم و چهار سال قبل ازدواج كردم و دو سال قبل خدا زهرا را به ما داد. پس از تولد دخترم زندگي ما رنگ و بوي تازه‌اي گرفت. هر شب با شور و شوق از محل كار براي ديدن دخترم راهي خانه مي‌شدم تا با او بازي كنم و با خنده‌هايش بخندم تا اينكه عصر روز يك شنبه 23 آبان ماه همسرم تلفني خبر بدي به من داد. داخل مغازه‌ام مشغول كار بودم كه همسرم تلفن زد و گفت زهرا گم شده است. بعد از آن به سرعت خودم را به محل حادثه رساندم. آن روز عصر همسرم همراه يكي از بستگان نزديكم براي خريد به بازار عبدل‌آباد رفته بودند. همسرم گفت بازار شلوغ و دست زهرا هم در دستش بوده است تا اينكه داخل مغازه‌اي مي‌شود و لحظه‌اي دست زهرا را رها مي‌كند تا از صاحب مغازه قيمت شلواري را بپرسد كه ناگهان زهرا آب مي‌شود و به زمين مي‌رود. پس از اين، همه بستگان و دوستان بسيج شديم و به دنبال دختر خردسالم گشتيم.

به همه مغازه‌ها، پارك‌ها و بيمارستان‌ها و درمانگاه‌هاي اطراف سر زديم، اما هيچ خبري از دخترم نيافتيم. پس از اين به كلانتري خاني آباد رفتيم و شكايت كرديم و عكس دخترم را در اختيار مأموران قرار داديم و براي پيدا كردن دخترم درخواست كمك كرديم. جست‌وجوهاي مأموران هم فايده‌اي نداشت و آنها هم نتوانستند دخترم را بيابند. وي در پايان گفت: الان 9 روز از گم شدن دخترم مي‌گذرد و حتي در اين مدت مأموران پليس آگاهي هم نتواستند دخترم را پيدا كنند. به همين دليل الان به دادسرا آمدم و درخواست دارم دستور بدهيد عكس دخترم در روزنامه‌ها چاپ شود تا چنانچه شهروندان نشاني از دخترم دارند به ما خبر دهند.  همزمان با ادامه تحقيقات براي پيدا كردن دختر گمشده، قاضي مرشدلو با دستور چاپ عكس زهرا كوچولو در روزنامه‌ها از شهروندان خواست چنانچه اطلاعي از دختر گمشده دارند با اداره پليس تماس بگيرند و خانواده وي را از نگراني نجات دهند.

 

منبع:خبرگزاری جوان آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار