128213
۲۹ آذر ۱۳۹۶

نجات پسر جوانی که با دخترخاله‌اش فرار کرده بود/ شهادت دختر نوجوان در دفاع از پسر مورد علاقه

پسر جوانی که به اتهام ربودن و تجاوز به دخترخاله‌اش دستگیرشده بود صبح دیروز هنگام محاکمه، با اظهارات دخترنوجوان از مجازات سنگین نجات یافت.

به گزارش کودک پرس ، رسیدگی به این پرونده از مرداد امسال و با شکایت خانواده دختر نوجوانی به نام پرستو – 16 ساله – شروع شد. والدین وی با مراجعه به اداره آگاهی ادعا کردند پسر خاله پرستو او را ربوده و مورد تجاوز قرار داده است.

در حالی که این پرونده با موضوع تجاوز تشکیل شده و مأموران در جست‌و‌جوی دختر و پسر فراری بودند سرانجام آنها شناسایی و دستگیرشدند.

این دختر و پسر، دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور واعظی و ملکی -مستشاران دادگاه- پای میز محاکمه ایستادند. اما در ابتدای جلسه، پرستو گفت: «به خاطر عشق و علاقه زیاد به پسرخاله‌ام و مخالفت خانواده هایمان با ازدواج مان، هردو باهم فرار کردیم. به هیچ عنوان هم آدم ربایی و تجاوز صورت نگرفته است.»

بدین‌ترتیب قضات پس از شنیدن اظهارات پسرجوان و پدر و مادر دختر نوجوان، در پایان جلسه پرستو را به پرداخت جریمه دو میلیون ریالی و شهروز را هم به 74ضربه شلاق محکوم کردند.

قاضی عبداللهی در این باره گفت: «ازدواج امری مقدس به شمار می رود و بهتر است والدین به خواسته‌های فرزندان‌شان هم توجه کنند و به جای مخالفت‌های کورکورانه زمینه ازدواج‌های مطلوب و شایسته را فراهم کنند. البته خانواده‌ها باید همواره به‌عنوان مشاور و راهنما در کنار فرزندان‌شان باشند و شرایطی را فراهم نمایند که جوان‌ها دچار اشتباهات جبران ‌ناپذیر نشوند. ضمن اینکه باید در این مسیر بهترین‌ها را برای فرزندان رقم زد. جوان‌ها نیز نباید با لجبازی و سماجت‌های بی‌دلیل و اقدامات نسنجیده زمینه ساز بروز مسائل و مشکلات شوند. بی‌تردید اجماع و همدلی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.»

 

 

منبع: ایران آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار