127929
۲۸ آذر ۱۳۹۶

سوء استفاده پیرزن کلاهبردار از انسان‌دوستی سه نوجوان

شاید برخی اوقات مهربان بودن و کمک به دیگران نتیجه‌ای معکوس برای افراد داشته باشد.

به گزارش کودک پرس ، شاید برخی اوقات مهربان بودن و کمک به دیگران نتیجه ای معکوس برای افراد داشته باشد. آنها کسانی هستند که از انساندوستی و محبت دیگران سوء استفاده می کنند و در یک کلام، در پایان طلب کار نیز می شوند.

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که با دیدن صحنه زمین خوردن فردی در خیابان سعی کنید تا به کمک او بشتابید، بخصوص اگر این فرد یک زن یا مرد سالخورده باشد. این عمل انساندوستانه ای بود که به تازگی سه نوجوان اهل استان “جیانگ ژی”چین انجام دادند.

هنگامی که آنها مشغول قدم زدن در پیاده راو یک خیابان بودند ناگهان با صحنه زمین خوردن یک پیرزن مواجه شدند. بلافاصله هر سه نوجوان به سمت زن سالخورده داودند و اقدام به کمک و بلند کردن او از زمین کردند. اما این تمام ماجرا نبود. این زن با متهم کردن این سه نوجوان به اینکه به او پشت پا زده اند، از آنها تقاضای 50 یوآن چین به عنوان غرامت نمود. او سپس خود را به حالی زد و گفت که به علت شکستگی استخوان های بدنش و تامین هزینه بیمارستان آنها باید 100 هزار یوآن چین به او بپردازند.

 

 

در ادامه پلیس محلی چین در محل حادثه حاضر شد و خوشبختانه با شهادت دو دانشجو که از نزدیک شاهد ماجرا بودند دست پیرزن کلاهبردار رو شد و سه نوجوان تبرئه شدند.

 

 

منبع: قم فردا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار