127170
۲۶ آذر ۱۳۹۶
حواشی جالب بازی بسکتبال در اسدآباد؛

بی‌اعتنایی مسئولان به بازی بسکتبال تا صدای هیجانی طبل نوجوان

دو تیم بسکتبال اسدآباد و زنجان یک رقابت نفس‌گیر و هیجانی را داشتند که همراه با حواشی بود.

به گزارش کودک پرس ، سالن 1500 نفری آزادی شهر اسدآباد میزبان مسابقهِ لیگ دسته دوم بسکتبال کشور بود که دو تیم اسدآباد و زنجان به مصاف باهم رفتند و یک رقابت نفس‌گیر و هیجانی را داشتند.

ساعت به‌وقت 16 امروز با صدای سوت داوران دو تیم بسکتبال اسدآباد و زنجان در کنار هم قرارگرفته و با دست یا علی مسابقه‌ای با احترامی خاص به سرود جمهوری اسلامی و به‌صورت مردانه با همان یا علی گفتن آغاز کردند.

هیأت نظارت بر مسابقه و سه داور در طی مسابقه این بازیکنان را همراهی می‌کردند و گه گاهی هم مربیان در حاشیه مسابقه به بازکنان خط می‌دادند.

حضور شور و بانشاط جمعیت کثیری از مردم به خصوص نوجوانان و جوانان در سالن موج می‌زد و نسبت به آن‌که چندان تبلیغاتی در سطح شهر در این زمینه صورت نگرفته بود، اما حضور پررنگ داشتند.

 

 

حضور بانوان جوان هم در این مسابقه کمی پررنگ بود و یکی از دلایلش ممنوع نبودن آن بود که تشویق آنان هم از تیم میزبان انجام می‌شد.

یکی از حاشیه‌های جالب این مسابقات حضور یکی از نوجوانان شهر با طبلی در سالن مسابقه بود که با ممانعت مسئولان برگزاری و انتظامی مواجه شد اما این نوجوان با ترفندی دیگر این طبل به سالن آورد و با صدای آن هیجانی دیگر به مسابقه می‌داد البته صدای شیپوری هم سالن را پرکرده بود.

اما یکی از حاشیه‌ها جالب و قابل‌تأمل این مسابقه عدم حضور مسئولان بود که حتی متولی ورزشکاران که اداره ورزش و امور جوانان است، غایب بود؛

 

 

جالب‌تر آن بود که بنرهایی را بر نرده‌های سالن آویزان بود و مقدم مسئولان از نماینده مردم، شورای شهر گرفته تا فرماندار و معاون فرماندار را گرامی داشته بودند، اما دریغا از قدمی!

اگرچه مسئولان به گفته هیأت بسکتبال هیچ حمایتی از این هیأت نداشته اند اما می‌شد حداقل برای دلگرمی ورزشکاران در این مراسم حضور می یافتند.

یکی از موضوعات مهم در این مسابقه خاموشی 30 درصد از لامپ‌های سالن بود که این‌یکی از کاستی‌های برنامه را می‌رساند.

یکی از حواشی جالب مسابقه شور و هیجان مردم و سوت و داد زدن‌های آنان بود که با هر گلی به‌طرف مقابل شنیده می‌شد و در ثانیه‌های آخر بازی بود که علی‌رغم جلو بودن 10 گل تیم اسدآباد از تیم زنجان، اما ثانیه‌های آخر با ورود فنی تیم زنجان و دو گل آخر این مسابقه با پیروزی آن تیم رقم خورد.

 

اگر چه تیم جوان بستکبال اسدآباد در این بازی باخت اما به لحاظ بازی اخلاق‌مداری قابل‌تحسین بودند و به همین منظور این پایگاه خبری از حضور آنان در مسابقه با دست‌خالی و علی‌رغم بی‌توجهی و کم‌لطفی مسئولان نسبت به آنان برای آنان آینده‌ی درخشان را آرزوی بهترین‌ها را می‌کند.

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار