126630
۲۴ آذر ۱۳۹۶

اعضا کانون پرورش فکری کودکان اردبیل ۳۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: از سال ۹۴ تاکنون تعداد اعضا این کانون در سطح استان ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش کودک پرس، هاجر جمادیه در حاشیه بازدید از جشنواره بازی‌های فکری کودکان در اردبیل به کودک پرس گفت: تا سال ۹۴ تعداد اعضا ۵۰ هزار نفر بود اما با معرفی گسترده مراکز توانستیم اعضا را به بیش از ۶۵ هزار نفر افزایش دهیم.

وی افزود: مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری به دنبال تربیت فکری کودکان و نوجوانان بوده و با استقبال قابل توجه از سوی کودکان و والدین آن ها نیز مواجه شده اند که افزایش تعداد اعضا گویای این مطلب است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به فعالیت ۳۴ مرکز در این استان اشاره و تصریح کرد: از این تعداد ۲۴ مرکز ثابت، دو مرکز پستی، هفت مرکز سیار روستایی و یک مرکز سیار شهری است.

 

 

جمادیه به فعالیت ۱۳۵ مربی و همکار فرهنگی در این مراکز اشاره و تأکید کرد: در این مراکز کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی، جشنواره‌ها و دوره‌های آموزشی هنری، فرهنگی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از رسالت کانون پرورش فکری، ترویج مطالعه است، اضافه کرد: در مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه‌های سیار و پستی نزدیک به ۲۰۰ هزار جلد کتاب در اختیار کودکان است.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار