126081
۲۲ آذر ۱۳۹۶
مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

توجه به حوزه کودک و نوجوان، زمینه‌ساز شکل‌گیری جامعه‌ای پرنشاط است

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: توجه به حوزه کودک و نوجوان، زمینه‌ساز شکل‌گیری جامعه‌ای پرنشاط، بالنده و قانون‌مدار است و این امر نیازمند هم‌گرایی و هم‌افزایی افزون‌تر می‌باشد.

به گزارش کودک پرس ، اسفندیار ضیائی در دیدار با مدیران تولید و تهیه‌کنندگان صداوسیمای مرکز گیلان در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: توجه به حوزه کودک و نوجوان، زمینه‌ساز شکل‌گیری جامعه‌ای پرنشاط، بالنده و قانون‌مدار است و این امر نیازمند هم‌گرایی و هم‌افزایی افزون‌تر می‌باشد.

وی با اشاره به پیشینه و جایگاه اجتماعی کانون پرورش فکری، افزود: نگاه ویژه و تخصصی این مجموعه به حوزه کودک و نوجوان و اثر‌بخشی آموزش‌های غیرمستقیم آن در تعامل با صداوسیما می‌تواند نقشی تأثیرگذار در آشناسازی جامعه با حقوق آینده‌سازان داشته‌ باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان تصریح کرد: همراه‌سازی خانواده‌ها و همراه شدن با فرصت‌های دنیای مجازی از اولویت‌های فعالان عرصه‌ی فرهنگی است و ازاین‌رو تعامل متصدیان این حوزه بیش‌ازپیش لازم و ضروری است.

 

 

به گزارش فارس، چگونگی بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز فرهنگی هنری در تهیه برنامه‌های کودک و نوجوان محور و هم‌چنین معرفی کتاب‌های تازه انتشاریافته کانون در صداوسیما، موضوع مشترک بین مربیان کانون و تهیه‌کنندگان صداوسیما بود و در این میان حاضران با مهم ارزیابی کردن شناخت اولویت‌های دو دستگاه، بر ادامه نشست‌های کارشناسی تأکید کردند.

گفتنی است نصرالله قنبری و محمد خدادادی مدیران تولید رادیو و تلویزیون و هم‌چنین بهرام نوری، اعظم آف، سید علی اشرفی، مهسا عابدی و سیده مریم ثابت، تهیه‌کنندگان و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان صداوسیمای مرکز گیلان ازجمله حاضران این نشست بودند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار