125599
۲۰ آذر ۱۳۹۶

طراحی گوشی کودک، بدون صفحه نمایش

«کریس چوآنگ» مدیرعامل کمپانی Republic Wireless که با اصرار بی پایان کودکش برای داشتن گوشی مواجه بود، با یک مطالعه سه ساله سرانجام گوشی بدون صفحه نمایشRelay ویژه کودکان را طراحی کرد.

به گزارش کودک پرس ، پس از 3سال تلاش درنهایت، Relay یک گوشی کوچک مستطیل شکل مجهز به وای فای و اتصال LTE طراحی شد که البته صفحه کلید یا صفحه نمایش ندارد. یک اپلیکیشن ویژه نیز همراه با این وسیله برای گوشی‌های اندرویدی و IOS ارائه شده تا والدین بتوانند بر عملکرد فرزندان خود نظارت کرده و بدانند که وی در هر لحظه کجاست.

کودک با فشردن دکمه میانی این وسیله می تواند با والدین، فامیل یا دوستان و کسانی که مورد تایید والدینشان هستند، ارتباط برقرار کند وعلاوه بر حرف زدن، کاربران Relay می‌توانند تا 10 ساعت موسیقی بر روی این وسیله ذخیره کنند. چند بازی محدود هم بر روی Relay قابل نصب است و با دستیار صوتی گوگل هم کار می‌کند.

 

کودک با فشردن دکمه بغل هم می تواند گزینه‌های بازی، حرف زدن، دستیار گوگل، موسیقی و.. را انتخاب کند. این وسیله که در چند رنگ مختلف طراحی شده، ضد آب است و باتری آن برای چند روز کارآیی داشخواهد داشت. مثل همه وسایل دیجیتال دیگر حفظ حریم خصوصی در Relay نیز دغدغه والدین است و برای حل مشکلات احتمالی، می توانند به طور دستی، سرویس‌های مکان یاب یا دستیار گوگل را غیرفعال کنند هرچند همه اطلاعات مربوط به کودکان رمزگذاری شده و هیچ نشت اطلاعاتی وجود ندارد. این وسیله سال 2018 در 3مدل 99،149 و 199دلاری به فروش خواهد رسید و هزینه هرماه استفاده از سرویس آن نیز معادل 6.99 دلار است.

 

 

منبع: ایران آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار