125403
۱۹ آذر ۱۳۹۶

برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در بندرعباس

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش کودک پرس ، معاون فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در این جشنواره ۲۴ اثر از هرمزگان، خراسان رضوی، همدان، اصفهان، کرمانشاه و تهران به روی صحنه خواهد رفت.
سعید موحدی افزود:در نخستین روز از جشنواره صبح امروز دو نمایش سیاره عروسک به کارگردانی امید وحدت پورو محمود فلاحی در دو نوبت، ساعت ۹ و ۱۰:۳۰ در تماشاخانه آفتاب و دعای باران به کارگردانی مائده اریانوش در دو نوبت، ساعت ۹ و ۱۰:۳۰ در فرهنگسرای طوبی مرکز استان هرمزگان به روی صحنه رفت.

وی گفت: عصر امروز یک شنبه ۱۹ آذر و در دو نوبت ساعت ۱۶ و ۱۸ به ترتیب نمایش بچه‌های سقا خانه به نویسندگی وکارگردانی راضیه ایرانی در تماشاخانه آفتاب و نمایش مسافران کوچک به نویسندگی و کارگردانی ایوب رحیمی در فرهنگسرای طوبی اجرا خواهند داشت.

معاون فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود:این جشنواره در چهار بخش نمایش عروسکی، نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی و نمایشنامه نویسی است که دو بخش نمایش خیابانی و مسابقه نمایش نامه نویسی امسال به بخش‌های این جشنواره اضافه شده است.
موحدی گفت: چهارده داور نیز داوری این جشنواره را بر عهده دارند و هفت اثر در پایان جشنواره برتر شناخته می‌شوند.
یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ۱۹ تا ۲۲ آذرماه در فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب بندرعباس و شهرستان میناب برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار