124360
۱۴ آذر ۱۳۹۶
در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان‌؛

کارگردان فرانسوی: کارگاه‌های تئاتر را در همدان و مشهد برگزار می‌کنیم

کارگردان فرانسوی نمایش “مینیاتور” در همدان با بیان اینکه ایرانی‌ها در اجرای تئاتر تمرین صدا داشته باشند گفت: همدان و مشهد برای برگزاری کارگاه آموزشی از گروه فرانسوی دعوت کردند.

به گزارش کودک پرس ، کریستوف تیبالت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سی دی معرفی نمایش، سال گذشته به موقع به دست برگزار کنندگان نرسید اما امسال توانستیم اجرای خود را در جشنواره بیست و چهارم به روی صحنه ببریم.

وی بیان کرد: سال گذشته برای نخستین بار به ایران آمدیم و کارگاهی را برگزار کردیم و بخش کوتاهی از نمایش “مینیاتور” را در جشنی با نام صد سالگی جشنواره اجرا کردیم اما امسال نمایش را به صورت کامل به روی صحنه بردیم.

کریستوف تیبالت با اشاره به اینکه به حضور در همدان و جشنواره کودک و نوجوان علاقمند هستیم افزود: از گروه ما دعوت شده تا در شهرهای همدان و مشهد کارگاه‌هایی برگزار کنیم.

 

کارگردان فرانسوی عنوان کرد: اجراهای مختلفی از کارگردانان ایرانی دیدیم و معتقدم ایرانی‌ها باید کمی روی صدای خود تمرینات بیشتری داشته باشند.

 

نمایش “مینیاتور” در مورد یک اسطوره یونانی است و مینیاتور پادشاهی است که کودکان و جوانان را برایش قربانی می‌کنند و در جایی زندگی می‌کند که همه افرادی که قصد کشتنش را دارند در راه گم می‌شوند اما تسه با کمک دختری که سر طنابی را در دست دارد سر دیگر طناب را می‌گیرد و با رسیدن به محل فرمانروایی مینیاتور و کشتنش با همان طناب باز گشته و به قدرت می‌رسد.

 

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 10 تا 15 آذر با دبیری مریم کاظمی در همدان در حال برگزاری است.

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار