123104
۰۹ آذر ۱۳۹۶

كريمی مدال جهانی را از دست داد و مدال پهلوانی را به دست آورد

كشورهای زيادی هستند كه در دنيا رژيم كودك‌كش را به رسميت نمی‌شناسند و چهره‌های بزرگ دنيا مواضع خود را برابر اسرائيل غاصب اعلام كرده‌اند و اين‌طور نيست كه تنها ايران آن را به رسميت نشناسد.

به گزارش کودک پرس ، كشورهاي زيادي هستند كه در دنيا رژيم كودك‌كش را به رسميت نمي‌شناسند و چهره‌هاي بزرگ دنيا مواضع خود را برابر اسرائيل غاصب اعلام كرده‌اند و اين‌طور نيست كه تنها ايران آن را به رسميت نشناسد. البته ما اين غده سرطاني را به هيچ عنوان قبول نداريم و رفتار عليرضا کريمي، كشتي‌گير كشورمان واقعاً ارزشمند بود. او نشان داد يک پهلوان واقعي است. البته مواضع فدارسيون در مقابل اتفاقي كه رخ داده، خوب نبود. بايد طوري برنامه‌ريزي شود كه از شرايط مسابقات مطلع شويم و اگر از قبل مي‌دانيم كه احتمال برخوردمان با رژيم غاصب اسرائيل وجود دارد، نماينده‌اي اعزام نكنيم.

 

بايد به بازيکناني که حاضر نمي‌شوند مقابل نماينده رژيم غاصب مبارزه کنند طوري انرژي بدهيم که به مشکل برنخورند. مسئولان حالا بايد کریمی را توجيه کنند که با کاري که انجام داده از ارزش‌ها و نظام انقلاب اسلامي دفاع کرده است. شايد او مدال قهرماني را از دست داده باشد، اما حالا مدال پهلواني دور گردن اين کشتي‌گير با اخلاق است.

 

وقتي در يک رويداد دو ورزشکار با هم دست مي‌دهند و همديگر را در آغوش مي‌کشند معني‌اش اين است که ما برادر و دوست يکديگر هستيم، اما ما به هيچ عنوان اين رژيم کودک‌کش را در هيچ مراوده‌اي به رسميت نمي‌شناسيم. در المپيک 2004 آرش ميراسماعيلي، ستاره جودوي ايران حاضر نشد به خاطر رسيدن به مدال پا روي ارزش‌هاي نظام جمهوري اسلامي بگذارد.

 

او با كاري باارزش مدال المپيک را فداي ارزش‌هاي کشورش کرد و نام خود را به عنوان اسطوره و پهلوان ورزش و جودوي ايران در ذهن مردم حك كرد. همه مردم ايران اين پهلوان را دوست دارند و مي‌دانند که کار بزرگي انجام داده است و قطعاً بايد از او تقدير و تشکر شود. اين را نبايد فراموش کنيد هر وقت ما مقابل اسرائيل کودک‌کش ايستاده‌ايم، ضرر نکرده‌ايم و منفعت برده‌ايم. عليرضا کريمي با اين کار از ارزش‌هاي شهداي انقلاب اسلامي دفاع کرد. کريمي در درجه اول يک پهلوان ايراني است که شايد به قهرماني نرسيد، اما نام او مثل ميراسماعيلي‌ها در تاريخ ورزش ايران ثبت و ماندگار شد. حالا وقت آن است که مسئولان ورزش از کار ارزشمند او تقدير و تشکر کنند.

 

منبع: روزنامه جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار