122926
۰۹ آذر ۱۳۹۶

شادی کودکان زلزله‌زده «ازگله» با ورود تیم‌های حمایت روانی لرستان

خرم‌آباد- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: تیم‌های اعزامی حمایت روانی جمعیت هلال‌احمر لرستان، شادی و نشاط را به مناطق زلزله‌زده بردند.

به گزارش کودک پرس، صارم رضایی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ٢تیم حمایت روانی «سحر» متشکل از خواهران و برادران عضو جوانان جمعیت هلال احمر لرستان به مناطق زلزله زده و دورافتاده کرمانشاه اعزام شدند.

وی افزود: تیم های حمایت روانی معاونت جوانان جمعیت هلال احمر لرستان پیش اعزام دوره های ویژه را گذرانده و برای اعزام به کرمانشاه ۵جلسه توجیهی و باز آموزی را با حضور اساتید روانشناسی طی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار کرد: اعضای تیم «سحر» که دیروز به مناطق زلزله زده «ازگله» اعزام شدند توانستند خدمات شایسته ای را به زلزله زدگان ارائه دهند و شادی را به میان خانواده ها مخصوصا کودکان و نوجوانان ببرند.

رضایی تصریح کرد: تیم حمایت روانی سحر برنامه های مختلف از قبیل مسابقات متنوع، سرودخوانی، شعر خوانی، نمایش عروسکی، دلجویی از خانوادهای آسیب دیده، بازی های کودکانه و ورزشی را برگزار می کند.

وی گفت: به همراه تیم حمایت روانی جمعیت هلال احمر لرستان یک کامیون جوایز و اسباب بازی برای اهدای به کودکان مناطق زلزله زده نیز ارسال شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: ٢تیم دیگر حمایت روانی در مرحله آماده باش قرار دارند که در صورت اعلام نیاز به مناطق زلزله زده اعزام می شوند.

رضایی گفت: تمهیدات لازم برای اعزام تیم های هنری لرستان به مناطق زلزله اندیشیده شده که در صورت فراهم بودن شرایط منطقه برای برگزاری ویژه برنامه ها اعزام می شوند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار