122800
۰۸ آذر ۱۳۹۶

برپایی نمایشگاه نقاشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در نهاوند

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری جنگ شادی هزمان با جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در نهاوند خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمود مصباح مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند اظهار کرد: این مجموعه با همکاری گروه هنری میعاد گاه هنر به مناسبت برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان اقدام به برگزاری جنگ بزرگ شادی در این شهرستان نموده است.
وی افزود: این جنگ شامل برنامه های شاد و مفرح در دو نوبت صبح و عصر ویژه مدارس و عموم مردم در ساعات ۹:۳۰ ، ۱۱ و ۱۵ در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) به اجرا در خواهد آمد .
مصباح اضافه کرد: این جنگ شامل اجرای نمایش شاد و موزیکال « عروسی چوپان دروغگو و دزدان صورتی» با بازی هنرمندان برجسته شهرستان و اجرای موسیقی سنتی و شعبده بازی است که از ۱۱ آذر ماه همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در نهاوند به مدت ۶ روز به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی یادآور شد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره آموزش و پرورش نهاوند بلیط‌های این جنگ به صورت نیم بها در اختیار مدارس قرار گرفته و در ۶ روز اجرای این جنگ بیش از ۱۵ مدرسه سطح شهرستان برای دیدن این جنگ به محل برگزاری مراجعه خواهند کرد .
امیر بحیرایی، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند نیز به ایکنا گفت: نمایشگاه نقاشی از آثار راه یافته به بخش نهایی مسابقه نقاشی به مناسبت هفته بسیج با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و نمازدر نهاوند برپا شده است.

وی افزود: تعداد ۱۲۰ اثر از ۵۰ نفر از هنرمندان نقاش در ۲ رده سنی کودک و نوجوان و جوانان از آموزشگاه‌های نقاشی شفق، آفرینش، نگارستان راز و مدارس ملاصدارا، مائده، خدابخش بحیرایی، روح اله و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیرخانه مسابقه ارسال که از این میان ۳۰ اثر برگزیده به بخش نهایی مسابقه انتخاب و در نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان و هنردوستان قرار گرفته است .
بحیرایی عنوان کرد: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همکاری کانون بسیج هنرمندان ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و مورد استقبال بی نظیر هنرمندان و علاقمندان قرار گرفت.

وی گفت: این نمایشگاه از ۷ آذر ماه به مدت ۵ روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی آماده بازدید علاقمندان و هنردوستان است.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند ابراز کرد: مراسم اختتامیه و اهداء جوایز این مسابقه روز یکشنبه ۱۲ آذرماه با حضور مسئولان شهرستانی در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) برگزار می‌گردد.

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار