122420
۰۷ آذر ۱۳۹۶

دعوت ۲ والیبالیست نوجوان کرمانی به اردوی تیم ملی

نازنین نقیبی و فاطمه عباسلو، بازیکنان کرمانی به پنجمین اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر دعوت شدند.

به گزارش کودک پرس ، میترا شعبانیان، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر، ۳۵ بازیکن را به منظور حضور در مسابقات آسیایی به پنجمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم، دعوت کرد که در بین آنها نام نازنین نقیبی و فاطمه عباسلو، دو بازیکن استان کرمان نیز به چشم می خورد.

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 17 سال آسیا از 30 اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز می‌شود که به مدت هشت روز پیگیری می شود.

چهارمین مرحله تمرینات آماده سازی این تیم از 23 آبان ماه تا سوم آذر جاری در دو گروه الف و ب در تهران و اصفهان پیگیری شد و پنجمین مرحله تمرینات با حضور 35 بازیکن در یک گروه و در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در نظر دارد از بین 35 بازیکن شرکت کننده در این مرحله از تمرینات، گروهی را برای تمرینات مرحله بعدی انتخاب کند و مراحل آینده تمرینات آماده‌سازی نیز در یک گروه پیگیری شود.

این مرحله از تمرینات از روز سه شنبه هفتم آذرماه آغاز می شود و به مدت 11 روز تا 17 آذر جاری در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه خواهد داشت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار