122328
۰۷ آذر ۱۳۹۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی مبارکه خبر داد:

ثبت‌نام ۷۰ نفر در دوره تربیت مربی مذهبی کودک و نوجوان/ وجود ۵۰ موسسه، مرکز و خانه‌های قرآن در شهرستان مبارکه

رییس اداره تبلیغات اسلامی مبارکه، گفت: ۷۰ نفر در دوره تربیت مربی مذهبی کودک و نوجوان ثبت‌نام کرده‌اند که این دوره از نیمه دوم آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه با اشاره به برگزاری دوره‌های تربیت مربی مذهبی کودک و نوجوان در شهرستان تصریح کرد: دوره تربیت مربی مذهبی کودک و نوجوان از نیمه دوم آذرماه برگزارمی شود که در آن مربیان روش‌های القای غیرمستقیم مکارم و معارف دینی را آموزش می بینند.

حجت‌الاسلام حسین کیانی بابیان اینکه ۷۰ نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ماه گذشته ثبت‌نام شروع‌شده بود که در حال حاضر آزمون‌های ورودی را برگزار می‌کنیم که این آزمون به دلیل تشخیص شخصیت این افراد برای کار با کودکان و نوجوانان مشخص می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این دوره به‌صورت مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود،، افزود: دوره مقدماتی طی ۲۰ جلسه برگزار می‌شود که استادان آن از استان اصفهان هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مبارکه بابیان اینکه سرفصل‌های این دوره‌ها مهارت برقراری ارتباط با کودکان و نوجوانان برای معارف دینی و چگونگی انتقال معارف به آنان است، خاطرنشان کرد: کسانی که موفق شوند در آزمون‌های کتبی و عملی قبول شوند به‌عنوان مربیان شهرستان در مدارس و مراکز فرهنگی و قرآنی مهدهای کودک و قرآن، در مناسبت‌های مذهبی و ملی از آن‌ها استفاده کنیم.
حجت‌الاسلام کیانی بابیان اینکه ۵۰ موسسه، مرکز و خانه‌های قرآن درر شهرستان مبارکه وجود دارند، گفت: ۱۲ موسسه قرآنی و ۳۸ خانه قرآنی شهری و روستایی؛ زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی مبارکه فعالیت می‌کنند.

 

منبع: صاحب نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار