121368
۰۱ آذر ۱۳۹۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد؛

اجرای ۳۹ اثر نمایشی داخلی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اجرای ۳۹ اثر نمایشی داخلی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد و گفت: نمایش‌های بخش بین‌الملل و گروه‌های خارجی هنوز مشخص نشده است.

به گزارش کودک پرس ، فاضل عبادی با بیان اینکه تاکنون اجرای 39 نمایش در بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نهایی شده است، اظهار کرد: نمایش‌های بخش بین‌الملل و گروه‌های خارجی هنوز از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه دو نمایش در بخش دانش‌آموزی جشنواره تئاتر کودک اجرا خواهد شد، گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های دانش‌آموزان در اجرای نمایش و استقبال برای تماشای نمایش‌ها در این جشنواره بیشتر و بهتر بهره‌مند شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اضافه کرد: در بخش کودک بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 7 اثر و در بخش نوجوان نیز 7 اثر از سوی هیأت انتخاب برگزیده شده است که هر دو به صورت رقابتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه 8 اثر نمایشی در بخش خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اجرا می‌شود، یادآور شد: هفت اثر نمایشی در بخش خردسال و هشت اثر نیز در بخش ویژه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به نمایش درخواهد آمد.

عبادی با اشاره به اینکه جدول نمایش‌ها طی یکی دو روز آینده نهایی می‌شود، بیان کرد: در سال جاری 429 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که نسبت به سال گذشته که 344 اثر متقاضی حضور بودند که این امر رشد قابل‌ توجهی داشته است.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار