121270
۳۰ آبان ۱۳۹۶
انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان البرز خبر داد:

ﻧﺨﺴﺘﻴﻦ ﺟﺸﻨﻮاﺭﻩ ﺑﻴﻦ‌المللی ﻓﻴﻠﻢ و ﻋﻜﺲ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻛﻮﺩﻙ، ﺯﻥ و ﺟﻨﮓ در کرج برگزار می‌شود

ﻧﺨﺴﺘﻴﻦ ﺟﺸﻨﻮاﺭﻩ ﺑﻴﻦ‌اﻟﻤﻠﻠﻲ ﻓﻴﻠﻢ و ﻋﻜﺲ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻛﻮﺩﻙ، ﺯﻥ و ﺟﻨﮓ به میزبانی استان البرز در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، ﻧﺨﺴﺘﻴﻦ ﺟﺸﻨﻮاﺭﻩ ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﻲ ﻓﻴﻠﻢ و ﻋﻜﺲ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻛﻮﺩﻙ، ﺯﻥ و ﺟﻨﮓ به میزبانی استان البرز در کرج برگزار می شود.
امیر مسعود وادی نژاد مسئول انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان البرز ضمن اعلام این خبر گفت: ﺟﻠﺴﻪ ﺷﻮﺭاﻱ ﺳﻴﺎﺳﺖ ﮔﺬاﺭﻱ ﻧﺨﺴﺘﻴﻦ ﺟﺸﻨﻮاﺭﻩ ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﻲ ﻓﻴﻠﻢ و ﻋﻜﺲ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻛﻮﺩﻙ ﺯﻥ و ﺟﻨﮓ ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﻋﻠﻲ اﻣﻴﺮ ﻛﻤﺎﻟﻲ ﺭﻳﻴﺲ ﺳﺘﺎﺩ ﺟﺸﻨﻮاﺭﻩ ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﻲ ﻛﻮﺩﻙ. ﺯﻥ و ﺟﻨﮓ ﺩﺭ ﺳﺎﻟﻦ ﺑﺴﻴﺞ ﻫﻨﺮﻣﻨﺪاﻥ اﺳﺘﺎﻥ اﻟﺒﺮﺯ ﺑﺮﮔﺰاﺭ شد.

وی ادامه داد: این نخستی جشنواره ای است که با موضوع کودک و جنگ، زن و جنگ به میزبانی استان البرز برگزار می شود زیرا امروز بحث حقوق زنان و کودکان به یکی از مباحث جاذبه‌دار جامعه بشری از طریق ترفندها، شگردها، شیوه ها و طرح دیدگاه های انحرافی از ناحیه برخی از داعیه داران حمایت از حقوق زنان و کودکان مبدل شده، به طوری که نه تنها بحث حمایت از حقوق زنان و کودکان مطرح نیست، بلکه به انحراف کشیدن حقوق این دو قشر گران‌بهای جامعه بشری است.

وادی نژاد گفت: ﺩﺭ اﻳﻦ ﺟﻠﺴﻪ ﻧﺎﺻﺮ ﺑﺎﻛﻴﺪﻩ ﺑﻪ ﻋﻨﻮاﻥ ﺩﺑﻴﺮ ﺟﺸﻨﻮاﺭﻩ ﻣﻬﺪﻱ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺷﺎﻫﻲ ، اﻧﺴﻴﻪ ﺷﺎﻩ ﺣﺴﻴﻨﻲ ،ﻋﺒﺪاﻟﻠﻪ ﺑﺎﻛﻴﺪﻩ،ﻋﺰﻳﺰ اﻟﻠﻪ ﺣﺎﺟﻲ ﻣﺸﻬﺪﻱ،ﺩاﺭﻳﻮﺵ ﻳﺎﺭﻱ،ﺑﻪ ﻋﻨﻮاﻥ اﻋﻀﺎﻱ ﺷﻮﺭاﻱ ﺳﻴﺎﺳﺖ ﮔﺬاﺭﻱ ﺣﻀﻮﺭ ﺩاشتند.

وی تاکید کرد: به زودی فراخوان این جشنواره منتشر خواهد شد و فیلم سازان سراسر کشور می توانند آثار خود را مرتبط با موضوع جشنواره به دبیرخانه جشنواره که بسیج هنرمندان استان البرز می باشد ارسال نمایند.

در ذیل عکس های مربوط به جلسه ﺷﻮﺭاﻱ ﺳﻴﺎﺳﺖ ﮔﺬاﺭﻱ جشنواره که با حضور جمعی از هنرمندان استان البرز و کشور برگزار شد می بینید:

 

 

 

منبع: تیتر یک

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار