121225
۳۰ آبان ۱۳۹۶
مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد؛

اجرای نمایش‌های جشنواره تئاتر کودک در ۸ سالن همدان

مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از اجرای نمایش‌های جشنواره تئاتر کودک در هشت سالن سطح شهر همدان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، نصرت‌الله رمضانی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 10 تا 15 آذرماه در همدان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره همزمان با هفته وحدت و با شعار «کودکی همسفر قصه‌هاست»، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایش‌های جشنواره در هشت شهرستان استان نیز نمایش داده می‌شود، افزود: در راستای تحقق عدالت فرهنگی بخش‌های ویژه جشنواره در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه 2 نمایش در بخش دانش‌آموزی در سطح استان اجرا خواهد شد، گفت: 33 اثر در حوزه داخلی به اجرای نمایش می‌پردازند.

وی با بیان اینکه هشت سالن در سطح شهر همدان اجرای نمایش‌های جشنواره تئاتر کودک را بر عهده دارد، گفت: سالن‌های فجر، سالن دانش‌آموزی کانون مهدیه، دو سالن پلاتوی مجتمع بوعلی‌سینا، سالن مجتمع فرهنگی بوعلی‌سینا، سالن مجتمع فرهنگی شهید آوینی، دو سالن پلاتوی شهید آوینی و سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اختیار جشنواره تئاتر کودک است.

رمضانی با بیان اینکه هنوز سالن برگزاری افتتاحیه جشنواره مشخص نشده است، گفت: با توجه به سرمای هوا امکان برگزاری مراسم افتتاحیه در فضای باز نیست، بر این اساس در حال تصمیم‌گیری برای برگزاری مراسم افتتاحیه در یک سالن بسته هستیم.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار