120741
۲۹ آبان ۱۳۹۶
در تویسرکان صورت گرفت؛

اعضای برتر جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان تویسرکان تقدیر شدند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان از اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: در این مراسم اعضای برتر جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان تویسرکان تقدیر شدند.

به گزارش کودک پرس ، مهدی کریمی اظهار کرد: به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی مراسم اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این برنامه در سالن کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: این مراسم با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تویسرکان، اسماعیل الله‌دادی نویسنده و شاعر کتاب‌های کودک و نوجوان، اعضا و مربیان جام باشگاه کتابخوانی حیقوق نبی(علیه‌السلام) و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تشکیل شد.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان با بیان اینکه در این برنامه از مربی و فعالان حوزه کتاب در جام باشگاه کتابخوانی تقدیر و تشکر شد، افزود: فعالان حوزه کتاب نقش به سزایی در ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل باشگاه‌های کتاب‌خوانی برنامه‌ای ملی و بسیار کم هزینه برای ترویج کتابخوانی است، گفت: این برنامه با استقبال بی نظیر کودکان و نوجوان مواجه شده است.

 

کریمی با بیان اینکه در این مراسم اسماعیل الله دادی نویسنده و شاعر کتاب‌های کودک و نوجوان به معرفی آثار کودک و نوجوان نویسندگان ایران پرداخت، افزود: با اهدای کتاب به اعضای کودک و نوجوان جام باشگاه‌های شهرستان تویسرکان از آنها تقدیر شد.

وی گفت: در پایان مراسم با اهدای جوایز از عضو برتر باشگاه‌ها وهمچنین باشگاه برتر شهرستان تویسرکان تقدیر شد.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار