12046
۲۴ آبان ۱۳۹۵

اجرای نمایش عروسکی مذهبی اولین بازی!

نمایش مذهبی عروسکی، اولین بازی کارمشترک هنرمندان شهرستان ری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران به روی صحنه میباشد.

به گزارش کودک پرس پرس : کارگردان  نمایش عروسکی اولین بازی را میثم یوسفی بر عهده دارد و نویسنده‌ اثر نیز امیر مشهدی میباشد وآهنگسازی آن را هم محمد فرشته‌نژاد بر عهده دارد.

نمایش مذهبی عروسکی اولین بازی ،داستان گروهی را روایت می‌کند ،که قرار است نمایشی اجرا کنند و وسایل اجرای نمایش مثل کلاهخود، سپر، نیزه و شمشیر و چکمه و… را جلوی در خانه‌ پسری به اسم رضا به امانت می‌گذارند، که رضا مشغول بازی با این وسایل می‌شودودر رویای او هر کدام از وسایل جاندار شده و از زبان صاحبان خود وقایع عاشورا را روایت می‌کنند.

علیرضا حسین پور طراحی و ساخت عروسک‌های این نمایش را بر عهده دارد و ناصر احمدی‌فر، مریم تهرانی، رضا تقی‌پور، حسین مزینانی، فهیمه باروتچی، مسعود پورجمشید، بهروز مهرعلیانعروسک گردانان هستندوروژین ستاری دستیار کارگردان و محمدرضا کریمی‌صارمی نیز تهیه کننده این اثرمیباشد.

شایان ذکر است ،نمایش اولین بازی، همه روزه در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، داخل پارک لاله به روی صحنه می‌رود.

منبع:خبرفارسی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار