175209
۲۰ شهریور ۱۳۹۷

بهره‌مندی ٨هزار نفر از جشنواره کودک و نوجوان

بیش از ٨ هزار نفر در ایام برگزاری جشنواره از ١٠سانس جشنواره فیلم کودک و نوجوان اراک دیدن کردند.

به گزارش کودک پرس ، اکران فیلم های جشنواره کودک و نوجوان در اراک که همزمان با برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان در سینما ستارگان اراک اکران شد در هر سانس قریب به ٥٠٠ الی ٦٠٠ نفر از کودکان و نوجوانان را پذیرا بود.

«شازده کوچولو و ضربه فنی شنبه» دهم شهریور و «لکنت و سوم شخص غایب» یکشنبه دوازدهم شهریور در دو سانس ساعت ١٨ و ٢٠ ،  همچنین فیلم «اردک لی» سه شنبه سیزدهم شهریور در سانس صبح ساعت ١٠ ،  فیلم های «مرغ فلفلی، فیلم پرنسس طلسم شده و آخرین داستان» به ترتیب در یک سانس صبح و دو سانس عصر اکران شدند.

جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شنبه(١٠شهریور)  با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و ابوالفضل جلیلی از فیلمسازان مطرح کشور در سینما ستارگان اراک اکران شد؛ ابوالفضل جلیلی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تدوین‌گر ایرانی است و اکثر فیلم‌های وی توسط جشنواره‌های بین‌المللی تحسین شده‌ است.

 

این جشنواره به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و  در راستای صیانت از حقوق شهروندی، کاهش آسیب های اجتماعی مصوبه کارگروه نشاط اجتماعی برگزار شد.

 

طی روزهای برگزاری جشنواره کودکان و نوجوانان مناطق محروم، سکونتگاه های غیررسمی، مددجویان بهزیستیو سایر اقشار جامعه بصورت رایگان از این فیلم ها دیدن کردند.

 

 

 

 

منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار