167088
۰۲ مرداد ۱۳۹۷

دختران کونگفوکار کهگیلویه و بویراحمد در کشور درخشیدند

دختران نونهال و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد با درخشش در رقابت‌های کونگفو و هنرهای رزمی قهرمانی کشور توانستند پنج نشان شامل ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز کسب کنند.

به گزارش کودک پرس ، این دوره از رقابت ها در وزن های مختلف و با حضور دختران کونگفوکار رده های سنی نونهالان و نوجوانان از سراسر کشور در شهر بجنورد خراسان شمالی برگزار شد.
در رده سنی نونهالان نجمه جانی پور در وزن 24 کیلوگرم اول شد و نگار جانی پور در وزن 28 کیلوگرم عنوان سوم را کسب کرد.
در رده سنی نوجوانان ساناز لایق زاده در وزن 38 کیلوگرم اول شد، تارا نجفی در وزن 34 کیلوگرم مقام دوم را تصاحب کرد و ریحانه والازاده نیز در وزن 32 کیلوگرم عنوان سوم را به دست آورد.

تیم کونگفوی دختران کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها و برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان موفق به کسب مقام دوم تیمی در رده سنی نوجوانان و عنوان سوم تیمی در رده سنی نونهالان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه در آیین استقبال از این کونگفوکاران در یاسوج گفت: افتخار مهمی برای ورزش استان و به ویژه رشته کونگفو رقم خورد.
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: دختران رزمی کار نونهال و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد نمایندگان شایسته ای برای ورزش استان در این رقابت ها بودند.

وی افزود: تلاش ها و اقدام های گسترده مسئولان هیأت کونگفوی کهگیلویه و بویراحمد سبب تحول قابل ملاحظه این رشته ورزشی در استان شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امید است کونگفوکاران استان در سال 1397 در هر 2 بخش مردان و زنان افتخارآفرینی کرده و سکوهای مختلف کشوری را فتح کنند.
علوی عنوان کرد: زیرساخت های مورد نیاز برای رشته های مختلف ورزشی از جمله کونگفو در کهگیلویه و بویراحمد فراهم و امکانات لازم نیز تأمین می شود.

وی ابراز داشت: در این صورت ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در شرایط بهنری تمرین کرده و می توانند در عرصه ملی مطرح شوند.

کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار