موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212184
۲۴ دی ۱۳۹۸

جشنواره تولیدات قرآنی کودک و نوجوان در همدان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی استان همدان گفت: در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر نخستین جشنواره تولیدات قرآنی کودک و نوجوان در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، غلامرضا فرهادی، رئیس اداره امور قرآنی استان همدان اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر نخستین جشنواره تولیدات قرآنی کودک و نوجوان در همدان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی استان همدان با بیان اینکه حداقل سن شرکت‌کنندگان در این جشنواره ۱۲ سال است، افزود: این جشنواره در رشته‌های شعر، داستان‌نویسی و بازی سازی برگزار می‌شود.

فرهادی اضافه کرد: آثار ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان باید بدیع بوده و سابقه شرکت در هیچ مسابقه‌ای را نداشته باشد همچنین، آثار باید در سه سطح مهدکودک، پیش‌دبستانی و دبستانی اول طراحی شود.

او ابراز کرد: علامندان به شرکت در رشته بازی سازی می‌توانند بازی طراحی شده را در قالب بازی رایانه‌ای، نمایش‌نامه و یا سایر تولیدات آماده و ارسال کنند، قابل ذکر است ارسال اصل اثر تولید شده در رشته بازی سازی جهت شرکت در جشنواره ضروری است.

فرهادی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۵ بهمن ماه جاری تعیین شده است، گفت: ارسال آثار مکتوب با استفاده از سایت www.masani.ir و یا پیام رسان‌های ایتا، بله و سروش با شماره ۰۹۱۸۴۰۲۰۱۱۴ امکان پذیر است.

 

رئیس اداره امور قرآنی استان همدان با اشاره به اینکه به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اعطا خواهد شد، گفت: جوایز نفرات ممتاز در هر رشته به ترتیب، ۶ میلیون، ۵ میلیون و ۴ میلیون ریال خواهد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار