موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204223
۱۰ شهریور ۱۳۹۸

طلا و برنز المپیاد پسران کشور به شمشیربازان ارومیه‌ای رسید

رییس هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: «یاسین نوری و محمد برزگر» ۲ اپه‌ایست‌ نوجوان استان به ترتیب مدال‌های طلا و برنز بخش انفرادی دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور را بر گردن آویختند.

به گزارش کودک پرس ، آیدین رحمانی افزود: این مسابقات با حضور شمشیربازان نونهال و نوجوان زیر ۱۶ سال کشور از هفتم تا نهم شهریور ماه جاری به میزبانی استان اصفهان در آکادمی شمشیربازی زنده یاد «روزبه سرهنگ‌پور» این شهر در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در بخش انفرادی اسلحه اپه، «نوری» با پیروزی مقابل تمامی حریفان به دیدار فینال رسید و در مسابقه پایانی خود با برتری ۱۵ بر ۱۱ مقابل حریفی از اردبیل ضمن کسب مدال طلا سکوی قهرمانی را نیز از آن خود کرد.

وی ادامه داد: «برزگر» دیگر اپه‌ایست نوجوان استان نیز موفق به کسب مدال برنز و مقام سومی این دوره از رقابت‌ها شد.

رییس هیات شمشیربازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هدایت تیم اپه پسران را طاهر عاشوری /قهرمان ملی‌پوش استان/ بر عهده دارد، گفت: رویارویی این ۲ شمشیرباز ارومیه‌ای در دیدار نیمه‌نهایی از نکات جالب توجه این مسابقات بود که نوری موفق به پیروزی مقابل هم استانی خود شد.

رحمانی افزود: دیدارهای بخش تیمی اپه نیز امروز جمعه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: طی سه روز گذشته نیز تیم اسلحه فلوره و اپه بانوان آذربایجان‌غربی موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره در بخش انفرادی اپه، یک طلای تیمی فلوره و یک طلای تیمی اپه شدند.

 

سال گذشته در مسابقات شمشیربازی استعدادهای برتر ورزش کشور به میزبانی یزد، تیم بانوان آذربایجان‌غربی با کسب سه مدال انفرادی و ۲ مدال تیمی بر سکوی سومی قرار گرفت.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار