202922
۲۲ مرداد ۱۳۹۸

کسب مقام «برتر» و «سوم کشوری» در هشتمین جشنواره نوجوان سالم

دانش‌آموزان و فرهنگیان گلستانی موفق به کسب مقام «برتر» و «سوم کشوری» در هشتمین جشنواره نوجوان سالم شدند.

به گزارش کودک‌پرس ، سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان از کسب2 مقام برتر در هشتمین جشنوار دانش آموزی نوجوان سالم توسط دانش آموزان و فرهنگیان گلستانی خبر داد.

وی در این خصوص اظهار کرد: هشتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در سال تحصیلی 98-97 در سه سطح: ابتدایی، متوسطه اول و دوم و فرهنگیان با محوریت پیشگیری از گرایش به دخانیات، سوء مصرف مواد، خشونت، در سطح استان برگزار گردید که در مقطع ابتدایی برای چهارمین سال  با عنوان جشنواره «چگونه از خود مراقبت کنیم ؟» در رشته های نقاشی و انشاء برگزار شد.

  وی افزود: همچنین در مقطع متوسطه در 8 رشته: نقاشی، روزنامه دیواری، ایده پردازی، مقاله، عکس، فیلم، نرم افزار و چندرسانه ای و نمایش و تئاتر،  دانش آموزان به تولید اثر پرداختند.

حسینی ادامه داد: ششمین  جشنواره ابتکارات و خلاقیت های مدرسه ای ویژه فرهنگیان در قالب الگوها و فنون تدریس، پروژه های ابتکاری استانی و مدرسه ای و محصولات منابع آموزشی و اقدام پژوهی نیز برگزار شد که از   11350اثر تولید شده تعداد 1150 اثر به دبیرخانه استانی راه یافت و از این تعداد 105 اثر برگزیده استانی مورد تجلیل قرار گرفتند و تعداد 25 اثر دانش آموزی و12 اثر فرهنگیان  در خرداد ماه به دبیرخانه کشوری راه یافت.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان به گفته افزود: دانش آموزان: مریم امانی، سونیا کریمی، فاطمه گرایلو و فاطمه خیبلی از آموزشگاه فرزانگان شهرستان گرگان در بخش نرم افزار و چندرسانه ایِ هشتمین جشنواره نوجوان سالم مقام برتر را از آن خود کردند و در بخش ابتکارات،  محمد ضیائی، عباس مظفری و زهره برزعلی از همکاران فرهنگی، موفق به کسب رتبه سوم کشوری این جشنواره شدند.

شایان ذکر است، اختتامیه کشوری هشتمین جشنواره نوجوان سالم در تاریخ 26 مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

منبع: اداره آموزش و پرورش

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار