9413
۲۶ مهر ۱۳۹۵

برگزاری اولین همایش بین المللی پرستاری کودکان

تهمینه ناجی از برگزاری اولین همایش بین المللی پرستاری کودکان و محورهای این همایش خبرداد

به گزارش کودک پرس  تهمینه ناجی، مدیر اجرایی چهاردهمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پرستاری کودکان که همزمان با همایش بیماری‌های کودکان برگزار می‌شود، گفت: در این همایش میهمانانی از کانادا و سوئد و سایر کشورها حضور دارند و تا کنون استقبال خوبی از همایش انجام شده است.

وی با بیان اینکه ما محورهای همایش‌ پرستاری کودکان را بر اساس نیازهای جامعه تعیین کرده‌ایم، گفت: یکی از محورهای مهم همایش امسال مراقبت از کودک در منزل است که آموزش‌های آن را در بیمارستان برای همراهان بیمار شروع کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم مدت زمان بستری بیماران را در بیمارستان از طریق این آموزش‌ها کاهش دهیم و بیماران را به صورت سرپایی درمان کنیم.

ناجی با بیان اینکه در همایش پرستاری کودکان 120 مقاله به دبیرخانه ارسال شده که 90 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود، ادامه داد: ما سعی کرده‌ایم که در تمام موضوعات پرستاری کودکان یک پزشک هم حضور داشته باشد.

در ادامه ژیلا میرلاشاری، دبیر علمی چهاردهمین کنگره پرستاری کودکان گفت: در این همایش نیز کارگاه‌هایی برگزار می‌شود و یک سمینار یک روزه بین المللی نیز داریم که در ارتباط با تازه های جراحی قلب کودکان با تمرکز بر مراقبت خانواده محور است.

وی افزود: همچنین در پنل‌های این همایش فقط به جنبه‌های مراقبت جسمی نمی‌پردازیم بلکه در کنار مراقبت جسمی به مراقبت‌های معنوی، روانی و اجتماعی تسکینی نیز خواهیم پرداخت که همه اینها با تمرکز بر ارتقا کیفیت زندگی کودک و خانواده در زمان بیماری و تمرکز بر مشارکت خانواده انجام می‌شوند.

منبع:  ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار