8988
۱۹ مهر ۱۳۹۵

نخستین باشگاه کتاب‌خوانی در خورموج تاسیس شد

نخستین باشگاه کتاب‌خوانی توسط دانش‌آموز شکیبا زارعی، در شهر خورموج تأسیس شد.

به گزارش کودک پرس    مدیر آموزش و پرورش دشتی در آیین گشایش اولین باشگاه کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در مدرسه شهید آستروتین خورموج گفت: جای خوشبختی  است که کتاب‌خوانی  امروز در مدارس از دغدغه‌های اصلی معلمین و دانش‌آموزان شده است.

احمد طیبیان مجرد افزود: برگزاری جشنواره باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان اقدام خوبی در توسعه کتاب‌خوانی و مشارکت دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: از این‌ که شکیبا زارعی دانش‌آموز پایه چهارم که از کودکان نقال و شاهنامه‌خوان خورموجی است کتابخانه شخصی خود را به مدرسه اهدا می‌کند و اولین باشگاه کتاب‌خوانی را راه می‌اندازد، سپاسگزارم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی هم گفت: پس از برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی کودک و نوجوان کارگروه‌های باشگاه‌های کتاب تشکیل دادیم و خوشبختانه حمایت مدیریت آموزش‌وپرورش به کمیت و کیفیت باشگاه‌ها خواهد افزود.

حمید زارعی اضافه کرد: ایجاد اولین باشگاه کتاب توسط یک دانش‌آموز و اهدای کتاب‌خانه شخصی خود به مدرسه کار ارزنده و قابل‌تحسینی است.

وی تصریح کرد: کودکان‌ و نوجوانان‌ با کتاب‌ در حقیقت‌ درهای‌ سعادت‌ و خوشبختی‌ را به‌ روی‌ خود می‌گشایند تا در مسیر ترقی‌ و پیشرفت‌ گام‌ بردارند.

منبع:  فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار