6730
۰۵ مهر ۱۳۹۵

راه‌اندازی موسسه فرهنگی هنری کودکان خلاق در استان گلستان

رضا شجاعی،مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: موسسه فرهنگی هنری کودکان خلاق استان گلستان با هدف شناسائی و پرورش استعدادها و خلاقیت های کودکان در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی شد.

به گزارش کودک پرس   رضا شجاعی در مراسم افتتاح موسسه فرهنگی هنری کودکان خلاق گلستان اظهار داشت: موسسات فرهنگی و هنری به عنوان بازوان توانمند اداره ارشاد هستند و تلاش می‌کنند تا جامعه فرهنگی و هنری را از دغدغه‌های اداری دور کرده و همه توجه آنان را معطوف به تولید با کیفیت و جذب بیشتر مخاطب کنند.

وی افزود: توجه به زیرساخت‌ها و پتانسیل‌هایی مانند موسسات فرهنگی و هنری سبب توسعه پایدار و تحول فرهنگی شخصیتی می‌شود و این تحول بسیاری از مسائل و مشکلات را در حوزه‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی برطرف می‌کند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: در این موسسه با برگزاری همایش‌ها، جلسات و کارگاه‌های آموزشی سبب شناخت استعدادها و خلاقیت‌های کودکان می‌شود.

شجاعی گفت: این موسسه کودکان بالای 3 سال را ثبت نام می‌کند و تاکنون 150 کودک متقاضی داشته که در این موسسه بازی و کتاب در دل یکدیگر قرار گرفته و با اجرای کارگاه‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی و مشاهده در کنار والدین و فرزندان خلاقیت آنان کشف و پرورش می‌یابد.

شجاعی تصریح کرد: در این موسسه کتابخانه یک‌هزار جلدی نیز افتتاح می‌شود و در کنار این فعالیت‌ها یک کارشناس مشاور خانواده در ساعات صبح و عصر مشاوره‌های لازم را به والدین می‌دهد.

مدیر موسسه فرهنگی هنری کودکان خلاق گلستان نیز در این مراسم گفت: نخستین موسسه فرهنگی و هنری کودکان خلاق در شهرستان گنبدکاووس افتتاح شد که در کنار این افتتاح 3 کارگاه آموزشی کاردستی، قصه گویی و نمایش و کارگاه شعر و بازی با حضور والدین و فرزندان افتتاح می‌شود.

سمیه محمدی افزود: تلاش داریم که از سنین کودکی مهارت‌های زندگی و کارگاه‌های زندگی را به فرزندان بیاموزیم تا آنان را در برابر آسیب‌های پیش رو محافظت کنیم.

وی ادامه داد: بخش‌های علمی، رباتیک، اجرای نمایشنامه، نقد و معرفی کتاب نیز در این موسسه برگزار می‌شود.

 

 

منبع:    تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار