6258
۰۱ مهر ۱۳۹۵

۴۴هزار دانش آموزکلاس اولی در مازندران ثبت نام کردند

یدعیسی میرشفیعی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران از ثبت نام ۴۴ هزار و ۷۱۷ دانش آموز در پایه اول دبستان در استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس  سیدعیسی میرشفیعی با اشاره به ورود ۴۳ هزارو۷۱۷ دانش آموز کلاس اولی مازندرانی به مدرسه، اظهار داشت: پیش بینی می کردیم که ۴۴ هزار کودک مازندرانی در پایه اول برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کنند که تاکنون تعداد ۴۴ هزارو ۷۱۷ نفر در این پایه ثبت نام داشته ایم.

 

میرشفیعی در ادامه این گفتگو با بیان اینکه سطح پوشش پیش دبستانی در مازندارن بسیار خوب است، بیان کرد: استان مازندران از این نظر در کشور رتبه اول را داراست، و ما تلاش می کنیم همه مناطق روستایی حتی با یک دانش آموز را تحت پوشش پیش دبستانی قرار دهیم.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: در بحث ارتقای محتوای آموزشی در مقطع پیش دبستانی، اداره کل آموزش و پرورش مازندارن هشت جلد کتاب، شامل سه جلد راهنمای والدین و مربیان و پنج جلد آموزش کودکان تألیف کرده است.

وی با تأکید بر اینکه همه نهادهای متولی آموزش پیش دبستانی موظفند ازکتب محتوای آموزشی مازندران برای تدریس استفاده کنند، افزود: اگر برای آموزش کودکان مقطع پیش دبستانی از این کتب استفاده نشود، این کودکان قبل از ورورد به پایه اول ابتدایی، بطور اجباری باید ۲ ماه در تابستان تحت آموزش قرار بگیرند.

میرشفیعی از خانواده ها خواست در هنگام ثبت نام فرزندان خود در پایه پیش دبستانی به کتب آموزشی توجه کنند تا از محتوای آموزشی تألیف شده در اداره کل آموزش و پرورش استفاده شود.

 

 

منبع:      مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار