موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
5396
۲۵ شهریور ۱۳۹۵

بهزیستی تنها مرجع صدور مجوز فعالیت مهدهای کودک

اسماعیل کیانی رئیس اداره بهزیستی قشم گفت: تنها مرجع صدور مجوز فعالیت مهدهای کودک، بهزیستی است و شهروندان باید قبل از ثبت نام فرزندان خود از این موضوع اطمینان حاصل کنند.

به گزارش کودک پرس   اسماعیل کیانی در جلسه توجیهی با مدیران مهدهای کودک با اشاره بر لزوم توجه ویژه به سه اصل مراقبت، آموزش و تربیت نسبت به انتقال مفاهیم و معارف دینی به کودکان تأکید کرد.

وی افزود: همزمان با سال تحصیلی جدید و از ابتدای مهرماه مهدهای کودک شهری و روستایی آماده پذیرش و ارائه خدمات به کودکان زیر 7 سال جزیره قشم هستند.

رئیس اداره بهزیستی قشم عمده‌ترین مشکل حال حاضر مهدهای روستایی را محروم بودن از فضای آموزشی ایمن و استاندارد عنوان و اظهار امیدواری کرد تا با اجرای طرح توسعه و نوسازی و با مشارکت خیرین و سازمان منطقه آزاد اقدامات مؤثری در این زمینه انجام پذیرد.

کیانی در پایان با اشاره به اینکه تنها مرجع صدور مجوز فعالیت مهدهای کودک، بهزیستی است از شهروندان خواست قبل از ثبت نام فرزندان خود از این موضوع اطمینان حاصل کنند.

به گزارش فارس، جزیره قشم با داشتن 10 مهد شهری و 38 روستا مهد با ارائه خدمات به 3000 کودک در سال 94 بالاترین آمار پذیرش پس از بندرعباس در سطح استان دارا بوده است

منبع:  فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار