3830
۱۳ شهریور ۱۳۹۵

بخش عکس و پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بین المللی شد

بخش مسابقه عکس و پوستر ویژه نمایش های کودک و نوجوان به شکل بین المللی و با حضور آثار هنری از هنرمندان سراسر جهان برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس    در فراخوان بخش مسابقه عکاسی تئاتر آمده است، هر عکاس می تواند حداکثر 10 عکس با فرمت «جی پی جی» – Jpg – در اندازه 30 در 40 با کیفیت 300 «دی پی آی» در قالب لوح فشرده(دی وی دی و سی دی) به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
با توجه به بین المللی شدن این بخش هنرمندان باید مشخصات کامل اجراهای عکاسی شده (نام نمایش، کارگردان، سالن اجرا، شهر و کشور) همچنین مشخصات کامل خود شامل اسم و فامیل، آدرس، ایمیل و شماره تماس را به صورت فایل «پی دی اف»(pdf) و «ورد» (word) برای دبیرخانه ارسال کنند.
مطابق این فراخوان عکاسان ایرانی می توانند عکس هایی که حدفاصل مهر سال 1393 تا مهر سال 1395 گرفته شده اند را در این رقابت شرکت دهند.
هرگونه ادیت و تغییر اثر که به ماهیت اصلی عکس آسیب برساند ممنوع است و در صورت مشاهده عکس مذکور داوری نخواهد شد.
در بخش پوستر نیز هر هنرمند با حداکثر 10 اثر می تواند در مسابقه شرکت کرده و آثار شرکت کننده باید در اندازه حقیقی آن و در قالب یک لوح فشرده «دی وی دی و سی دی) با فرمت «تی آی اف»(tif) و یا «جی پی جی»(Jpg) به همراه اصل پوستر ( پرینت اثر) به دبیرخانه تحویل شوند.
هنرمندان داخل کشور ایران که تمایل به شرکت در این بخش را دارند باید آثاری را به دبیرخانه تحویل دهند که، حد فاصل مهر سال 93 تا مهر سال 95 بوده و در سالن های مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرای عموم در آمده باشد.
مهلت ارسال آثار به بخش عکس و پوستر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 10 آذر ماه اعلام شده است.
بیست وسومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان آذر ماه به دبیری شهرام کرمی برگزار می شود.

 

 

منبع:    ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار