33754
۲۳ آبان ۱۳۹۶
برنامه تئاترهای این هفته اصفهان؛

سهم کودکان از برنامه‌های تئاتر این هفته اصفهان

برنامه تئاترهای این هفته اصفهان، برنامه‌ای نسبتاً متنوع است و شامل نمایش‌های عروسکی و نمایش‌هایی برای رده سنی کودک و نوجوان نیز است.

به گزارش کودک پرس ، برنامه تئاترهای این هفته اصفهان، برنامه‌ای نسبتاً متنوع است و شامل نمایش‌های عروسکی و نمایش‌هایی برای رده سنی کودک و نوجوان است، نکته جالب توجه این است که در ماه‌های اخیر برخی فرهنگسراها و سالن‌هایی که پیش از این برای اجرای تئاتر استفاده نمی‌شد در خدمت هنر نمایش آمده تا با وجود کمبود در تعداد سالن‌های نمایش تعداد اجراها در این روزها کاهش چشمگیری نداشته باشد.

 

* «کابوس سرخ»

 

 

تئاتر احمدرضا رافعی بروجنی به نویسندگی ملیحه مرادی جعفری با نام «کابوس سرخ» تا 28 آبان در تالار هنر به روی صحنه می‌رود، این نمایش هر شب ساعت 19 در این تالار اجرا دارد؛ علاقه‌مندان به تهیه اینترنتی بلیت این نمایش می‌توانند به سایت partakticket.com مراجعه کنند.

 

* «چشم‌های معصوم مهتاب»

 

 

تئاتر «چشم‌های معصوم مهتاب» به کارگردانی و نویسندگی سعید الله‌یاری و با شعار «به امید اینکه دیگر کودکی در حال کار در خیابان‌های شهرمان نبینیم» روایتی متفاوت از بچه‌های کار است، بازیگران این نمایش را نگار علامه، مبینا کاظمی، محمدحسن نصیری، اکبر خلقی و سعید الله‌یاری تشکیل می‌دهند.

این نمایش تا 30 آبان ماه هر روز ساعت 17:30 در مجتمع فرهنگی هنری کوثر واقع در خیابان جی، خیابان مسجد علی به روی صحنه می‌رود.

 

* «گذر از آزمون»

 

 

نمایشنامه خوانی «گذر از آزمون» به کارگردانی رادنوش مقدم، از نوشته‌های آرتور میلر و با حضور 12 نمایشنامه خوان در هنرستان هنرهای زیبا اصفهان برگزار می‌شود، این برنامه از دوشنبه 22 آبان آغاز و تا 26 آبان ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان به حضور در این نمایش‌نامه خوانی می‌توانند هر روز ساعت 18 به سالن آمفی‌تئاتر هنرستان هنرهای زیبا واقع در خیابان مطهری مراجعه کنند.

 

* «شایعه»

 

 

هنرستان هنرهای زیبا علاوه بر نمایش‌نامه خوانی «گذر از آزمون» نمایش‌نامه خوانی نمایش کمدی «شایعه» را نیز در برنامه این ماه خود دارد، این برنامه به کارگردانی رادمهر کشانی اثر ژان میشل ریبه از 22 الی 26 آبان ماه هر شب ساعت 19:30 اجرا می‌شود.

 

* «پدر چوب»

 

 

سه‌شنبه 23 آبان آخرین شب اجرای نمایش «پدر چوب» خواهد بود، این نمایش که به موضوع محیط‌ زیست پرداخته است از جمله معدود نمایش‌های پازلی چوبی در اصفهان به حساب می‌آید؛ نویسندگی، طراحی و کارگردانی «پدر چوب» را مجید کیمیایی‌پور بر عهده داشته است.

گفتنی است این نمایش در جشنواره روسیه پذیرفته شده و اردیبهشت سال آینده در سن‌پترزبورگ اجرا خواهد داشت، این نمایش دوشنبه دو اجرا در دو سانس 19 و 20 داشته است، تئاتر «پدر چوب» در خانه هنرمندان اجرا دارد.

نمایش عروسکی «اولین بازی» که ویژه کودکان و نوجوانان است به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی امید پاریاب تا 30 آبان‌ماه به غیر از روزهای 25 و 26 آبان‌ماه از ساعت 18 در هنرسرای خورشید واقع در پل چمران، جنب شهرداری منطقه 7 اجرا خواهد داشت.

 

* «از خواب‌هایم خون می‌چکد»

 

 

سالن نمایش اصفهان نیز این روزها میزبان عوامل تئاتر «از خواب‌هایم خون می‌چکد» به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی است، این نمایش تا 28 آبان‌ماه ادامه دارد؛ «از خواب‌هایم خون می‌چکد» هر شب ساعت 18:45 در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می‌شود، گفتنی است این نمایش در روز 22 آبان اجرا نداشته است.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار