31272
۰۶ آبان ۱۳۹۶
نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال خبر داد؛

برگزاری اردوهای تیم‌های ملی والیبال دختران نوجوان و جوان

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال از برگزاری اردوهای تیم‌های ملی دختران نوجوان و جوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، فریبا صادقی نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در گفت و گو با رادیو ورزش درباره مسابقات انتخابی تیم ملی والیبال دختران نوجوان گفت: با توجه به تاریخ مسابقات جام ملت های آسیا در مقاطع سنی جوانان و نوجوانان در اواخر اردیبهشت ماه سال آینده، تصمیم گرفتیم تمرینات این 2 رده سنی را زودتر شروع کنیم.

او ادامه داد: تمرینات نوجوانان از اوایل مهر ماه شروع شد و تمرینات جوانان از 20 مهر آغاز می شود. ما این دو رده سنی را در مرحله اول با تعداد زیادی از منتخبین مسابقات قهرمانی کشور و فراخوانی که در برخی استانها زده شد، تمرین می دهیم و طی یکی، دو مرحله اردو، برنامه انتخابی این افراد انجام خواهد شد. بعد از یک ریزش به یک حد نصاب مطلوب می رسیم و تمرینات تخصصی از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که تعداد بازیکنانی که اسامی آنها در لیست بازیکنان تیم ملی ثبت می شود، چند نفر هستند، بیان کرد: آنچه که روال است، 20 نفر در فرم قرار می گیرند که برای رسیدن به این تعداد مطمئناً زمان زیادی اردو خواهیم داشت. حتی ممکن است این 20 بازیکن تا آخر سال هم مشخص نشوند. زیرا بازیکنان بسیار به یکدیگر نزدیک هستند.

صادقی عنوان کرد: در بخش جوانان و نوجوانان همیشه اردوهای کوتاه مدتی شکل می گرفت و این نخستین بار است که برای سال بعد تمرینات را از حالا آغاز کرده ایم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار