3052
۰۷ شهریور ۱۳۹۵

رقابت راویان «سبق» در کاشان

مهدی فخرئی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: مرحله مقدماتی دومین جشنواره قصه‌گویی داستان‌های قرآنی «سَبَق» در فرهنگسرای معراج کاشان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس    مهدی فخرئی کاشانی اظهار داشت: در مرحله مقدماتی دومین جشنواره قصه‌گویی داستان‌های قرآنی «سَبَق» در فرهنگسرای معراج کاشان از میان 200 متقاضی، بیش از 150 نفر در دو بخش حضوری و غیرحضوری و در سه رده سنی «کودکان و خردسالان»، «نوجوانان» و «جوانان و بزرگسالان» و به ترتیب با سه مقطع سنی 5 تا 10 سال، 11 تا 17 سال و حداقل 18 سال به رقابت پرداختند.

وی افزود: 60 درصد شرکت‌کنندگان در بخش حضوری و 40 درصد در بخش غیرحضوری روایت گر قصه‌های قرآنی بودند و همچنین نوجوانان با 50 درصد میزان حضور بیشترین نماینده را در این رقابت به خود اختصاص دادند و کودکان و خردسالان با 30 درصد و بزرگسالان با 20 درصد رتبه‌های بعدی را از نظر میزان مشارکت کسب کردند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: پس از برگزاری مرحله مقدماتی که از حضور داورانی از کاشان، نطنز و قم بهره می‌برد از هر رده سنی و از هر بخش سه نفر به‌عنوان منتخب اولیه برگزیده می‌شوند و منتخبان نهایی پس از رقابت در روز پایانی 18 شهریورماه و مسابقه حضوری شناخته می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کارگاه آموزشی قصه‌گویی روز 19 شهریورماه با حضور مدرسان مطرح برپاشده و مراسم اختتامیه عصر همان روز با معرفی نفرات برتر برگزار می‌شود.

دومین جشنواره قصه‌گویی داستان‌های قرآنی «سَبَق» که با رشد مشارکت 700 درصدی نسبت به سال گذشته برگزارشده به همت فرهنگسرای معراج و با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، اداره تبلیغات اسلامی، موسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی و جامعه القرآن الکریم کاشان اجرا شده است.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار