موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
27886
۲۲ مهر ۱۳۹۶
هفته ملی کودک

پیمان دوباره کودکان اسالمی با شهدای گمنام

به گزارش کودک پرس ، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، هفته‌ ملی کودک فرصتی مناسب بود تا به تمامی جنبه‌های ایجاد آرامش، ارتقای قابلیت‌ها و هم‌چنین بررسی راهکارهایی برای شاد زیستن کودکان و نوجوانان پرداخته‌ شود. بر همین اساس مربیان کانون پرورش فکری با نگاهی […]

به گزارش کودک پرس ، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، هفته‌ ملی کودک فرصتی مناسب بود تا به تمامی جنبه‌های ایجاد آرامش، ارتقای قابلیت‌ها و هم‌چنین بررسی راهکارهایی برای شاد زیستن کودکان و نوجوانان پرداخته‌ شود.

بر همین اساس مربیان کانون پرورش فکری با نگاهی ویژه به مقوله امنیت، آرامش و به منظور ایجاد بسترهای مناسب برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دینی و انقلابی به آینده‌سازان ایران اسلامی، ویژه‌برنامه‌ عطر افشانی و اهدای گل به گلزار شهدای گمنام را برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا گذاشتند.

طی این ویژه‌برنامه که با همراهی بیش از 30 عضو کودک کانون اسالم صورت‌گرفت، مربیان به رشادت‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پرداختند و نگاه ویژه شهدا به کودکان و نوجوانان را به اعضا یادآورشدند.

ضرورت گام‌برداشتن در مسیر اهداف عالیه شهدا از دیگر مواردی بود که مربیان بر آن تاکید کردند و با بیان این که انتخاب سبک زندگی ایرانی و اسلامی و هم‌چنین تلاش برای ارتقای آگاهی‌ها می تواند بیان‌گر قدردانی کودکان و نوجوانان از شهیدان باشد، به اعضا توصیه‌کردند برای نیل به این اهداف با والدین، معلمان و مربیان خود همراه‌شوند.

خوانش‌شعر، دل‌نوشته و مداحی عضو کودک کانون اسالم از دیگر فعالیت‌های این ویژه‌برنامه‌ ‌بود.

شایان ذکر است، ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر ماه سال جاری و با شعار« هر کودک نشانی خداست…» هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع:خبرگزاری شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار