موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
26418
۱۳ مهر ۱۳۹۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک در فارس با رویکرد آموزه‌های عاشورایی

زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس از برنامه‌های روز جهانی کودک در این استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با اشاره به اعلام برنامه‌های روزجهانی کودک با ارائه گزارش جدول فعالیت‌های کمیته کودک و نوجوان استان به ویژه اداره کل کانون پرورش فکری، خواستار همکاری هر چه بیشتر سازمان‌ها در حوزه کودک و نوجوان شد.

وی نهادینه کردن ارزش‌های تربیتی عاشورا، جهاد در راه خدا در ذهن کودکان و ترویج این فرهنگ در جامعه را با رویکرد آموزه‌های عاشورا خواستار شد و بیان کرد: برنامه‌های پیش بینی شده بوسیله کانون فارس در هفته ملی کودک دارای این ویژگی‌ها است.

همچنین حمزه عابدی، معاون مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس نیز تصریح کرد: سرمایه گذاری برای کودک و نوجوان سرمایه گذاری برای آینده کشور است، زیرا در جامعه آسیب دیده امروز همه ما در حوزه اجتماعی و فعالیت‌های این حوزه مسئولیت سنگینی را بر عهده داریم.

گفتنی است، هفته ملی و روز جهانی کودک امسال با شعار هر کودک نشانی خداست در روز‌های ۱۵ تا ۲۱ مهر در تهران و سراسر ایران از سوی نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف و در چهارچوب برنامه‌های ملی برگزار می‌شود که مسئولیت و دبیری این کمیته را کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بر عهده دارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار