24771
۰۲ مهر ۱۳۹۶
مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد؛

فعالیت ۱۶۵ مهدکودک در استان زنجان

محمد محمدی‌قیداری مدیرکل بهزیستی استان زنجان از فعالیت ۱۶۵مهدکودک در این استان خبر داد و گفت: در واقع مهدهای کودک، خانه دوم بچه‌ها به‌شمار می‌روند و باید این مکان ها فضایی باشد که برای کودک احساس آرامش و امنیت خاطر به ارمغان آورد.

به گزارش کودک پرس ، محمد محمدی‌قیداری در مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ و روز بازگشایی مهدهای کودک در مهد نوگلان زنجان، با تبریک سال نو تحصیلی و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان، با بیان اینکه مهدهای کودک باید بسته‌های آموزشی پرمحتوا برای آموزش به بچه‌ها ارائه دهند، افزود: کیفی‌سازی بسته‌های آموزشی، یکی از مهم‌ترین برنامه ها در طول سال تحصیلی به‌شمار می‌رود.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر ۱۶۵ مهد کودک در استان فعال است، ادامه داد: در واقع مهدهای کودک، خانه دوم بچه‌ها به‌شمار می‌روند و باید این مکان ها فضایی باشد که برای کودک احساس آرامش و امنیت خاطر به ارمغان آورد.

مدیرکل بهزستی استان زنجان همچنین از مهدهای کودک به‌عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی یاد کرد و گفت: باید کودکانی تربیت کنیم که بتوانند به درستی آینده‌سازجامعه باشند و طعم واقعی موفقیت را بچشند.

محمدی‌قیداری ارتقای کمیت و کیفیت فضا و فعالیت های پیش‌دبستانی‌ها و مهدهای کودک را یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی در دنیای پرتلاطم امروز دانست و افزود: کودک هر چه در دوران کودکی باید بیاموزد را از مهدهای کودک و مربیان خود می‌آموزد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از توزیع روزانه یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک مناطق محروم و کم‌برخوردار از آبان‌ماه امسال خبر داد و گفت: امیدواریم همه این برنامه‌ریزی‌ها منتج به تربیت نسلی شود که آینده ایران اسلامی را روشن‌تر از همیشه ترسیم کنند.

 

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار