موقعیت فعلی شما : خانه/همدان
247190
۲۵ مرداد ۱۴۰۲
جشنواره بین‌المللی تئاتر

همدان آمادگی برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را دارد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان گفت: آمادگی برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را داریم.

به گزارش کودک پرس ، مهدی اخوان اظهار کرد: تکلیف برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان مشخص است و اگر بلاتکلیفی وجود دارد از سوی اداره‌کل هنرهای نمایشی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری جزو وظایف ذاتی وزارت ارشاد است و تمام اعتبارات هزینه‌ای در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی متولی متمرکز است با این وجود همدان طبق توافقات قبلی و با دستور استاندار هزینه‌های مربوط به اسکان و میهمانان جشنواره را که حدود ۵۰ درصد کل هزینه‌های برگزاری جشنواره  است را تقبل کرده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان افزود: سال گذشته علی‌رغم تمام تنگناها، همدان برای برگزاری دوره‌ قبل جشنواره ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای تعمیر، بهسازی و تجهیز سالن‌های نمایش، تبلیغات، خبرنامه و روزنگار، اسکان و پذیرایی، تأمین ۲۰ دستگاه‌ خودرو سبک و سنگین برای ایاب و ذهاب میهمانان و عوامل اجرایی، بازدید میهمانان از اماکن تاریخی و گردشگری و هزینه‌های جانبی اختصاص داد.

وی گفت: امسال نیز با آمادگی کامل و طبق تعهدات، متقاضی میزبانی همدان برای برگزاری دوره‌ی جدید جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان هستیم و مشکلی برای برگزاری این جشنواره نداریم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار