24708
۰۱ مهر ۱۳۹۶
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان خبر داد؛

تجهیز ۹۰درصد از مهدکودکهای زنجان به دوربین مداربسته

سلمان حسینی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان از تجهیز حدود 90 درصد مهدهای کودک شهری این استان به دوربین مدار بسته خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سلمان حسینی روز شنبه در حاشیه مراسم بازگشایی مهدهای کودک شهر زنجان اظهار کرد: این معاونت تلاش دارد مهدهای کودک استان در حد استاندارد و مناسب خدمات مورد تایید را به جامعه هدف و والدین ارائه دهند.
وی، اظهار کرد: مهدهای کودک این استان به درجه های بدون ستاره، یک، 2 و سه ستاره تقسیم بندی شده اند و متناسب با فعالیت ها و خدمات ارائه شده از والدین شهریه دریافت می شود.
حسینی افزود: هم اکنون در برخی شهرهای ماهنشان، ایجرود و ابهر کمبود مهد کودک وجود دارد و در صورت وجود متقاضی مجوز پروانه فعالیت صادر می شود.

 

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان ادامه داد: این معاونت آمادگی دارد در صورت وجود متقاضی در برخی مناطق فاقد مهد کودک در شهر زنجان نیز نسبت به صدور مجوز پروانه فعالیت مبادرت کند.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت بروز تخلفات، می توانند موارد را به بازرسان و کارشناسان مستقر در اداره های بهزیستی استان اطلاع دهند که در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و اطلاع رسانی می شود.
حسینی خاطرنشان کرد: امسال شهریه های مهدهای کودک بین هشت تا 10 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و این میزان نسبت به درجه بندی مهدهای کودک یک، 2 و سه ستاره متغیر است.

همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولان استانی زنگ 165 مهدکودک در مناطق مختلف این استان به صدا درآمد.
مهدهای کودک این استان ظرفیت پذیرش بیش از 6 هزار کودک را دارند.

 

منبع: ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار