24696
۰۱ مهر ۱۳۹۶
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان خراسان رضوی خبر داد؛

حضور ۸۵هزار کودک در مهدکودک‌های شهری و روستایی استان خراسان رضوی تحت نظارت بهزیستی

غلامحسین حقدادی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان خراسان رضوی از وجود 85 هزار کودک در مهدهای کودک شهری و روستایی این استان زیر پوشش آموزشهای تدوین شده و تحت نظارت بهزیستی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، غلامحسین حقدادی در گفت‌وگویی اظهار کرد: 15 درصد کودکان یک تا 6 سال این استان مشمول آموزشهای مهد کودک هستند.
وی گفت: در حال حاضر 1400 مهد کودک در استان دارای مجوز فعالیت از بهزیستی هستند که 450 مهد از این تعداد در شهرستان مشهد و بقیه در سایر شهرستانهای استان فعالیت دارند.

حقدادی با بیان اینکه میزان شهریه مهدهای کودک بر اساس شاخص های مختلف از جمله فضای فیزیکی، نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات تعیین می شود، افزود: بر این اساس امسال برای مهدهای استان 28 نوع شهریه تعیین و به هر مهد اعلام شده و مدیران موظف هستند برگه نرخ شهریه را در معرض دید والدین نصب کنند.

 

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: بر این اساس شهریه امسال مهدهای کودک مناطق برخوردار و کم برخوردار استان 9 تا 15 درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به استفاده برخی مهدها از سرویس برای کودکان گفت: مهدهای کودک باید از سرویس های دارای مجوز برای جابجایی کودکان استفاده کنند.

وی در باره افزایش شمار مهدهای کودک نیز اظهار کرد: در این زمینه محدودیتی وجود ندارد و بر اساس نیاز هر منطقه صدور مجوز انجام می شود ضمن اینکه در مناطق کم برخوردار این اقدام سهل تر انجام می شود.

 

منبع: ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار