موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
238927
۰۶ مرداد ۱۴۰۰

همدان| ضروری بودن ایجاد آکادمی تخصصی ورزش برای کودکان ونوجوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: رده سنی کودکان و نوجوانان نیازمند آکادمی تخصصی در رشته‌های مختلف ورزشی هستند که این مهم باید در استان محقق شود.

به گزارش کودک پرس ،”حمید سیفی” در دیدار با مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اظهار داشت: کانون می‌تواند با همکاری و حمایت دستگاه ورزش نسبت به راه‌اندازی آکادمی تخصصی در استان اقدام کند.

وی با بیان اینکه آموزش در رده‌های سنی پایه بازدهی بیشتر و بهتری به دنبال دارد، اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند نقطه قوتی برای کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش باشد.

سیفی افزود: مرکز استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان آمادگی برگزاری دوره‌های استعدادیابی برای کودکان و نوجوانان را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین امادگی کامل برای همکاری در زمینه تجهیز ورزشی کانون‌ها و کتابخانه‌ها و یا ارایه خدمات شامل معرفی مربیان مجرب رشته‌های ورزشی برای آموزش به کودکان و نوجوانان را داریم.

سیفی نگاه ورزشی مدیران را بسیار ستودنی دانست و گفت: هر چقدر روحیه امید در جوانان و نوجوانان تقویت شود به طور قطع در آینده شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اهدای کتاب به قهرمانان و ورزشکاران رده های سنی پایه اقدامی بسیار شایسته است، افزود: ایجاد زنجیره کتابخوانی در بین جوانان، ورزشکاران و قهرمانان باید بسترسازی شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز در این دیدارگفت: فعالیت‌های گسترده ای برای کودکان و نوجوانان در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پرورشی و پژوهشی انجام شده که البته در زمینه فعالیت های ورزشی بیش از این باید کار و تلاش کنیم.

“بهناز ضرابی زاده” با اشاره به بهره‌برداری از کتابخانه کانون فرهنگی در شهرک مدنی، گفت: این کتابخانه باتوجه ‌به موقعیت جغرافیایی طرفیت بسیار خوبی برای گسترش ورزش ویژه قشر کودک و نوجوانان است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار