22755
۰۹ شهریور ۱۳۹۶

یکی از اهداف کانون پرورش فکری فارس همسوسازی سازمان ها بود

عمده فعالیت های کانون فارس در بخش های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی بر محور تعامل و مشارکت فعال مربیان و همکاران دفتر استان بود و در کنار این فعالیت ها، آموزش و پژوهش، بخش های مالی، اداری و پشتیبانی نیز حضور فعال داشتند.

به گزارش کودک پرس ،زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس امروز (9شهریور) در حاشیه مراسم تجلیل از کارکنان این اداره که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: این 2 شهید رنج های بسیاری را متقبل شدند و به روزی خود که شهادت بود رسیدند.

افتخاری به برنامه های پیش رو از جمله اردوی اعضای نوجوان، جشنواره قصه گویی و هفته ملی کودک  اشاره کرد و گفت: امید است که با همدلی، وحدت و مشارکت همیشگی بتوانیم این امور را هم به انجام برسانیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در ادامه گفت: هدف کانون فارس در سال گذشته همسو کردن سازمان های دولتی و غیر دولتی در حوزه کودک و نوجوان بود و زحمات کارکنان باعث شد تا ارتباط دوسویه درون و برون سازمانی به خوبی تحقق پذیرد.

وی تاکید کرد: در بین این فعالیت ها ترتیب دادن جلسات گفتگو با همکاران، نشست های خبری با اصحاب رسانه و دیدار با فرمانداران بسیار مثمر ثمر بود و امیدواریم که این فعالیت ها به سوی سازندگی پیش برود.

خاطر نشان می شود، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در پایان این مراسم با اهدای هدیه از کارکنان تجلیل کرد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار