22751
۰۹ شهریور ۱۳۹۶

افتتاح سینما کانون در شهرستان پاسارگاد

در سومین روز از هفته‌ی دولت سینما کانون شهرستان پاسارگاد در استان فارس با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای اداری افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس ،اسفندیار احمدی‌منش، فرماندار شهرستان پاسارگاد، دغدغه‌مندی در حوزه‌ی کودکان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: نسل آیند‌ه‌ی مدیریت کشور از همین کودکان و نوجوانان شکل می‌گیرد که اگر خوب کار شود و مورد توجه قرار بگیرند هیچ سرمایه‌گذاری بالاتر از این نخواهد بود. وی لزوم همکاری همه دستگاه‌ها با کانون را خواستار شد و افزود: اگر بچه‌ها در کانون با مسایل اجتماعی آشنا شوند در آینده بسیار موفق‌تر خواهند بود.

 

او از مسوولان خواست مردم را برای بردن فرزندان‌شان به مراکز کانون به‌عنوان یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای فعالیت، تشویق کنند.

 

مدیر کل کانون فارس نیز هم‌افزایی همه سازمان‌های فرهنگی و هنری را خواستار شد و گفت: کانون با اجرای فعالیت‌های مختلف به شیوه غیرمستقیم و با توجه به علاقه‌مندی اعضا به حضور در هر فعالیتی، نقش مهمی را در پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان ایفا می‌کند.

 

زهرا افتخاری خطاب به اعضای کودک و نوجوان حاضر در این مراسم گفت: شما با حضور در کانون و شرکت در فعالیت‌های مختلف و تماشای فیلم‌های مناسب، احساس مسوولیت و مهارت‌های زندگی را فرا می‌گیرید و می‌توانید با نگاه انتقادی در حل مسایل زندگی خود بکوشید.

 

فرماندار شهرستان همچنین در این روز در زمینه همکاری با کانون جهت احداث مرکز تخصصی نجوم در شهرستان پاسارگاد قول مساعدت داد.

 

سینما کانون در شهرستان پاسارگاد با اعتباری نزدیک به 50 میلیون ساخته، تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار